Pff dat is wel heel erg.
Dat idee heb ik ook wel dat meeste liefhebbers meer weten dan sommige medewerkers.
We een mooie kleur!
Op deze foto met kunstlicht klopt ie idd van geen kanten. Hieronder een foto van mijn stalen variant hoe die er met ander licht uitziet
Nu issie geweldig. Ben alleen niet zo’n fan van de romans.
Vandaag rustdag op wintersport en wat doe je dan?
Even wat horloges passen.
Bij de speedmaster vind ik de plexi mooier. Bij bovenstaande steekt het saffierglas mij te hoog boven de bezel uit. Wél mooi die saffiercaseback met mooi zicht op het uurwerk.
Bij de seamaster zou mijn keuze uitgaan naar de TwoTone op rubber band! Zit geweldig en straalt zowel sportiviteit als elegantie uit!
Die is vet he?! Eind vorig jaar ook om gehad in Spanje.
Vind retail alleen wat prijzig voor een horloge op rubber.
Ik vind de stalen banden op deze smpC ze meteen gigantisch lomp maken.
Weet niet of je met lomp ook zwaar bedoelt maar dat is wel de reden dat ik die van mij weg heb gedaan. Een stalen band maakt het een zwaar en altijd aanwezig horloge. Het ontwerp zelf is prachtig.
Nee, daar heb ik persoonlijk niet zo’n last van (ik draag nu een horloge van 200gr oid).
Bedoel meer lomp groot door de niet taperende,lompe band.
Die Seamaster is prachtig. Is het wat die mesh irl?
Zit hier al een poosje naar te kijken, binnenkort maar eens passen, hoe is de afwerking? Beetje hetzelfde als een speedmaster?
Ja afwerking is super, zit ook wel heel lekker om de pols.
Horloge is ongelooflijk licht, mesh is het niet voor mij en voelt te iel aan. De lume is me ook wat te “geel”. Hoofdreden waarom ik hem heb laten liggen is echter de prijs, wat mij betreft te duur voor een seamaster.
Hoe erg valt die ribbelplaat op?
Beviel mij wel goed, op de foto is het best in your face maar in het echt is het een leuk detail.
Ik ben op je foto wel hard afgeknapt namelijk… vond m in filmpjes erg nice eerder.
Gewoon even naar S&C gaan en passen