Wat heb jij gepast?

Pas liever niet zonder concrete plannen.

Ik pas juist zonder concrete plannen haha

Deze beviel mij wel heel erg !

10 likes

Laatste keer dat ik gepast heb was bij oris voor een diver 65. Zo op hard afgeknapt. De keer daar voor op de BB brons… BB black en GMT waren prima… Maar wilde wel direct de submariner… al heb ik daar toen voor de maat en design een smurf voor gepast…

En super comfortabel op rubber :smiley:

1 like

Wat vond je van de Aquis?

Echt een heel mooi horloge waarbij die 39,5mm een heel mooie maat is. Ik heb deze met name gepast vanwege de diameter. Eigenlijk hoopte ik dat de mintgroene versie er zou liggen, maar die was verkocht. Sowieso vind ik dat Oris heel mooie horloges heeft, en deze gaf mij van alle horloges die ik gepast heb, samen met de Omega Seamaster gelijk de beste klik. In tegenstelling tot de diver 65 serie waarvan ik de metalen band wat licht en kwetsbaar vind aanvoelen, vind ik dat de metalen band bij de aquis -modellen zeer robuust aanvoelt. Al met al koop je voor het geld een heel erg mooi, robuust horloge! :smiley:

Nog een toevoeging:
Ik heb sinds ruim 4 jaar een aquis welke mij dusdanig goed bevalt dat ik nu ook serieus de aquis 39mm op metaal in andere kleurstelling overweeg; dus zo positief ben ik over deze lijn! :slight_smile:

1 like

Net de nwe king Turtle even goed bekeken. Was echt wel heel erg gaaf. Maar 600+ (srp, kan nog wat vanaf…) waard? Saffier en cyclops icm keramische bezel en nieuw wijzerplaat design… zeg het maar.

Voor de grap even een upgrade ernaast gelegd, totaal ander horloge, maar de SBP077 vind ik te “flauw”… dus de SPB083 ernaast gelegd. Onder de lampen vind ik hem te blauw, maar even uit het felle licht vond ik hem veel spannender. Deed me meer dan ik dacht, stomme hobby… :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wat een mooie MeisterSinger, @Rubiod! :slightly_smiling_face:

Camera van mijn telefoon is ruk maar dat ff terzijde. Weer top top geholpen. Voor de lange naar dezelfde geweest als de laatste keer waar ik toen net zoals nu goede koffie heb gekregen de vorige keer Lange catalogus en vandaag GRATIS de band van mijn explorer wat verlengd is en gratis travelpouch heb gekregen. Service noemt men dat daar. Hulde.

@bidle en @xanderx . De Brequet ook gepast. Alsmede weer de Bp fifity fathoms 38

Ook naar een juwelier geweest… Kansloos…

Moeilijk moeilijk. Nog moeilijker. Lange en zo ja welke of Brequet. Word nog een paar maanden nadenken… Meningen?

8 likes

Saxonia met subseconds!

Bij mij wel.

Vandaag een paar Omega’s gepast

Horloges zien er leuk uit maar ben niet onder de indruk van de kwaliteit van het gebruikte materiaal voor de bezel, voelt goedkoop aan. Conclusie: zien er leuk uit maar ik laat deze aan mij voorbijgaan.

Maar deze vind ik echt heul mooi (de lugs, wijzerplaat :ok_hand::ok_hand:) en voelt ook massief aan, ook het draagcomfort is subliem, ligt goed op de pols. Ik heb een two tone met roségoud gepast, jammer dat de verkoper het horloge niet even heeft opgepoets, ik zou kiezen voor een stalen variant wel één met deze zwarte wijzerplaat.

Ik zou voor deze gaan :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

9 likes

Ja? Ik vond dit juist beter aanvoelen dan sommige Rolex modellen…

Maar ja niet voor mij weg gelegd met mn 15.5cm polsjes…

2 likes

Je hebt wel een vrij kleine pols of niet? Ik vind zelfs de Langes fors ogen.

1 like

Ik heb een inieminie polsjes idd. 40 mm is de max wat ik kan hebben. Ik denk dat t beeld wat vertekend.

Voor wat t waard is de Nomos Orion 35 zit me als gegoten. Mja lange lugs.

Beide langes passen prima.

1 like

Breguet zonder enige twijfel! Succes met kiezen

1 like

Nu we t toch over Nomos hebben.

Net ook gepast. Lekker zomers.

Nomos Atlantik Signal weiss. Had deze kleur nog niet in t echt gespot.

Kleur standaard band mag van mij wel anders dat dan wel weer.

Ja, die beviel mij ook het beste van de 3 Omega’s die ik enkele posts boven de jouwe heb gepast. Die komt in echt ook mooier uit dan op de foto’s.

2 likes

Hoe vond je de lugs? Past dat beetje bij het geheel?

Klopt :smiley:

Heel netjes! Welke zaak mag dat wezen? :slight_smile: (gaat ik even koffie drinken van het weekend :stuck_out_tongue: )

Waarom vind je het moeilijk?

Persoonlijk vind ik het (op basis van wat je laat zien) we hele andere horloges. Volgens mij gaat het er gewoon om wat je mooi vind. Het zijn beide prachtige merken met hele mooie horloges!

Ik vind zelf de kast van een Lange erg mooi en ook het uurwerk! Ik moet wennen aan de ‘ronde’ tekst maar dat is wel te overzien (had ik ook met de loupe van een Rolex en dat heeft me ook niet weerhouden haha).

Ik heb een Brequet nooit in het echt gezien. Maar ik vind het model met de emaille wijzer plaat super mooi (vanaf de foto), heb je die ook gezien? @Bidle heeft de variant met de blauwe dail weleens gepost en ik die met die witte dail :smiley:

Veel plezier met je zoektocht! Als ik zo je ‘start’ zie komt dat wel goed :slight_smile:

1 like

Ik zie ook een hele mooie Reverso op tafel liggen, verre weg het mooiste horloge van de drie.