Wat heb jij gepast?

In ieder geval succes met de overweging. Ik kan je enkel vertellen dat ik zeer content ben met mijn exemplaar, ook nu de honeymoon fase voorbij is.

Seamasters vandaag gepast … Ik denk dat ik voor de rechter ga … in Sedna Gold. De rubber strap is btw heerlijk soepel, kwaliteit.

14 likes

Dik!!

Hele goede keuze. Zal niet tegen vallen.

8 likes

Ik ga er een nachtje over slapen :slight_smile: Maar een serieuze kandidaat. Het goud maakt deze warmer en een beetje chique.

1 like

Ja het rozé is erg mooi (donker) warm uitgevoerd. Het bleef mijn oog trekken. Waar ik bij de stalen variant (ook mooi) snel uitgekeken was.

1 like

En hoelang heeft die honeymoon fase geduurd? Was er bij jou ook twijfel tussen wit of rosegoud en of de thin of saxonia?

1 like

Vind de gouden meer hebben. Jammer dat ze m net niet wat kleiner maken… Ow wacht mag me niet meer laten afleiden eigenlijk :roll_eyes:

1 like

Uh, een weekje of twee? :sweat_smile:

Nee, had ik gelukkig geen last van. Was voor mij vrijwel direct duidelijk wat ik wilde.

1 like

Waarom de thin boven de saxonia? De rust van maar twee wijzers? Waarom rosé boven witgoud? De warme uitstraling?

1 like

je bent er maar druk mee he? haha

leuk lekker passen!

Zoveel logica zat er bij mij niet achter. Ik wilde een ander horloge in het witgoud op den duur en hoefde geen twee witgouden horloges. Nu ook blij mee, geen overlap daarin. Tenslotte vond ik de thin sprekender. Rust in eenvoud.

10 likes

Hey! absoluut! ook een mooie maat met zijn 38mm :slight_smile:

1 like

Vandaag de Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium met blauwe plaat gepast. Ontzettend mooi horloge, maar €820,- voor een Tissot vind ik aan de hoge kant…

3 likes

Deze van @Menno023 vandaag even mogen passen.


Phoe, gaaf ding is dat zeg! Helaas moeten we in huize Royke wat zuinig aan doen ivm zero inkomen momenteel maar anders :heart_eyes:
Opss, sorry Menno… ik zie dat ik hem een beetje onder heb gekwijld :hugs:

8 likes


Haha nix mis met die sub van jou ook erg mooi :+1:

5 likes

Vandaag een bezoekje aan de juwelier, omdat ik er toch ‘toevallig’ langs kwam.
Altijd even kijken of er iets ligt waar de vonk van overslaat. Meestal niet omdat de collectie/voorraad niet zo sterk wisselt, maar soms heb je zo’n moment…dat was vandaag ook.

Want wat zag ik daar liggen, een nieuwe Tissot Seastar. Volgens de verkoopster was die net een paar dagen binnen.

Helaas ben ik vergeten om foto’s te maken in de winkel, maar ben zo vrij geweest een foto van het wereldwijde web te plukken om jullie toch een beetje te laten meegenieten:

Een schitterende groene wijzerplaat. Niet te sprekend, een beetje ingetogen maar met een prachtige sunburst. Daarnaast is de lettering op de wijzerplaat ook passend, i.m.h.o.
Enige dat mij tegenstaat, is de band. Ik houd niet van zulke banden. Natuurlijk was mevrouw de verkoopster bereid een andere band te bestellen maar die moest ik er dan bij kopen. Afnemen met alleen een andere band is geen optie.
Dan moet ik er nog eens goed over nadenken, maar denk dat ik het dan al weet… Zo mooi is die dan waarschijnlijk ook weer niet… Jammer, het is echt wel een mooie verschijning. Ach, houd ik weer wat in mijn zak.

8 likes

Paar opties gaan passen vandaag, ging voor de Longines en Tudor, maar uiteindelijk met meer opties naar buiten gegaan dan dat ik mee binnen kwam :smile:

8 likes

De Monza of Big Eye! Lekkere pasronde :grinning:

1 like