Wat heb jij gepast?

(nog) niet in ‘real life’, of althans, geen uitgebreid aanbod tegengekomen in te vergelijken. Wel ergens een modelletje in een vitrine en online.
Maar ik ben nog in de markt :wink:

Is in ieder geval zeker eentje om dan op de lijst te zetten! Misschien is ook de baltic aquascaphe iets om te passen? Het ding is alleen dat dit een microbrand is en dat er alleen maar een exhibitie bestaat in frankrijk. Hier kan je ze echter wel passen.
Ook is misschien de rado captain cook leuk om naar te kijken?


5 likes

Is er al witte rook? :thinking: :crazy_face:

1 like

13 likes

Geweldig horloge die Skyflake

Enkel wezen passen. Ik kwam daar eigenlijk voor de GS GMT.

Maar zeker een prachtig horloge. Bizarre wijzerplaat…!

1 like

En, wat waren de bevindingen? Heb je gekocht?

En gratizz slow date :smiley:

Hahaha nog niet, maaaaar ik denk dat het niet lang meer zal duren… het gaat toch de speedmaster worden.

1 like

Nee. Ik heb de filosofie alleen horloges te kopen als de kosmos ‘approved’ :alien: dwz alles klopt.
Dat wil zeggen: het gewenste model, de juiste gelegenheid en sfeer, het budget aanwezig, én een passende aanbieding.
In dit geval kwamen we niet verder dan 2 à 3 van de 4, en dat was dus niet genoeg… :smile:

1 like

Een Speedy vind ik áltijd een goede keus! :smiley:

1 like

Ik vind de Rado echt top, wordt deze ook op tropical geleverd?

Nee volgens mij niet, ze leveren in twee verschillende soorten bracelets, een calf leather strap en een nylon one piece nato.

Mooi man!

1 like

Vandaag weer even naar de Grand Seiko’s gaan kijken.
Geen foto’s gemaakt van mijzelf (beetje hetzelfde als vorige keer), maar wel even mijn zoon (9) wat laten passen

Helaas (voor de verkoper) vond de knul hem zelf niet mooi :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Eergisteren (zondag) heb ik dit horloge gepast:
IMG-20200802-WA0038
Ik vond de de band niet zo mooi en de maat te klein.
Gelukkig voor mijn vader.

11 likes

Laat je vader zijn flappen maar trekken. Een mooie Op34 of 36.
Lekker op de groei, Maar je heb er later ook nog iets aan.

Dat gaat je geld kosten @Dave76 :joy::rofl:

2 likes

Papa heeft uitgelegd wat een

is. :rofl::rofl: wie weet…

2 likes

:rofl::joy::rofl:
Nou, eerst papa zelf zijn Rolex maar eens. Ik neem wel genoegen met een OP voor mijzelf. Daarna is hij dan aan de beurt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

In Oberstaufen aan het begin van de middag. :blush:

12 likes