Die is veel groter en lomper dan op de vorige generatie…
ahhh thanks, zal eens kijken. wel zonde dan!
Is een lastig horloge. Leren band en belachelijk duur vanwege de dial. Maar is wel heel mooi!
Ik was zaterdag voor het eerst in lange tijd weer eens in de stad en dacht ik ga eens wat horloges proberen in de Bijenkorf. Daar hebben ze ook een paar merken die ik de afgelopen tijd online wel interessant vond. Heb vier horloges gepast:
Deze viel een beetje tegen op mijn pols. Weet niet waarom. Had ook eigenlijk liever de standaard gepast in plaats van de zwarte, maar die hadden ze niet.
Hier had ik ook meer van verwacht. Deed me helemaal niks. Dacht alleen, ja dit is een horloge.
Deze vond ik een beetje saai.
Deze was een stuk dikker dan ik had verwacht.
Als ik zo terug denk, kan het ook aan mijn bui hebben gelegen. Als ik er ooit weer kom, misschien nog maar eens kijken. Op dit moment staat, behalve wat high end horloges, alleen de witte Nomos Orion 38 nog op mijn radar.
Qua higher end kijk ik naar Tudor BB58 en de nieuwe Omega Seamaster 300. En nog verder omhoog de Omega AT Worldtimer en Zenith A385.
Jammer dat er niet veel voor je bij zat maar vond juist de Hamilton wel erg mooi, wel in het zwart. Deze heb ik afgelopen ook omgehad en is zeker een kanshebber…
Een nieuwe onderbroek, maar zal er maar geen foto van plaatsen.
Tsja, weet ook niet zo goed wat mij nu trekt en wat niet. Maak me nu wel een beetje zorgen om de Damasko (DC80) die hopelijk in de komende weken binnenkomt. Heb ik ook nooit live gezien…
Heb 'm nog nooit omgehad, maar van dit stel vind ik de Hamilton toch 't leukst.
Zoals gezegd ik vind hem geslaagd deze Hamilton, mooi vintage en toch modern en daarnaast 20mm lugs dus lekker wisselen met bandjes…
Heb meerdere Damasko’s gehad maar is een ander genre en voor mij echt een Toolwatch gezien de kleur en de matte afwerking…
Niet te vergelijken in mijn optiek, beide hun kwaliteiten maar voorkeur van mij zou de Hamilton zijn
Op mijn laptop ben ik het met je eens. Gelijkspel met LLD.
Maar goed, the mood of the day is ook een belangrijke factor voor mij hoor. Gekke Bijenkorf vind ik nou ook niet de leukste plek om te zijn…
Haha, ja nee ik bedoel niet dat ik tussen die twee twijfel hoor. Ik wil ook graag een ruig horloge.
Denk dat ik de Tudor Chrono mooier vind dan deze Hamilton. Maar goed, die moet ik nog eens bekijken.
Ok beter dan
Welke Tudor chrono ?
Een van deze twee:
En dan vermoedelijk de witte omdat de zwarte te dicht in de buurt komt van mijn speedy.
Pasd niet.
Sorry…