Wat heb jij gepast?

Je moet de ph200 eens proberen man! Die is ook tof.

1 like

Die hoef ik niet eens te passen joh, staat al op mijn lijst als 3-piece :smiley:

2 likes

Heel bijzonder klokje…!

7 likes

In de zoektocht naar een Omega Seamaster Professional 300 heb ik me even af laten leiden door een Tag Heuer AquaRacer…

Moest helaas zo’n lekker handschoentje aan, dus dat ziet er redelijk stom uit. Horloge was mooi en zat lekker, maar het is geen concurrent voor een Seamaster. Althans, voor mij. De PVD coating vind ik we erg leuk, zeker in combinatie met het gele stiksel in de band.

Ook de Monaco nog even gepast. Bijzonder horloge, maar ik weet niet of ik daar al ben. Ik denk dat ik dan toch eerder een Speedy of een Zenith El Primero als chrono zou pakken. Maar misschien moet ik hem gewoon vaker passen en ga ik hem meer waarderen.

19 likes

Zo, wat een voorraad! Alleen showmodellen of waren ze ook daadwerkelijk beschikbaar?

1 like

Staat je wel goed zo’n sub :sunglasses::+1:

1 like

Alweer een tijdje terug deze gepast.

Toch maar voor deze gegaan

12 likes

Ja ik vind het ook wel wat. :smiley: Zeker dit vintage exemplaar. Hij is zo fotogeniek. :star_struck:

Allen beschikbaar, zo schaars zijn ze niet hoor :slight_smile:

2 likes

Ben een tijdje niet hier geweest maar leuk dat het topic nog leeft. Ik ben nog steeds heel blij met mijn panarai die ik alweer meer dan een jaar heb. Ben er nog steeds verliefd op

12 likes

Piaget :heart_eyes:

Heb je de nieuwe Ceramic al om de pols gehad ? Zo ziet hij er toch wel erg lekker uit :sweat_smile:

1 like

Vandaag een 36 Meistersinger neo Q gepast.
Suède van Ko erop staat wel leuk, verder geen succes want geen waterdichtheid. Ik stamp nogal eens in de de plassen.

9 likes

Die liggen al volop bij de ADs hoor.

1 like

Echt in Nederland heb ik ze vandaag niet gezien, is dit België ??

1 like

Was dit in Nederland?

1 like

3 likes

Ja klopt, was inderdaad in BE.

1 like

Dacht ik al :grimacing:

Bij ons is het niet heel veel wat er aan nieuwe modellen ligt.

1 like