Naar aanleiding van de Mannen van de Tijd aflevering een bezoekje gebracht aan Spiegelgracht Juweliers.
Mooie zaak, een hartelijk welkom en een leuk gesprek gehad.
Zeker mooi. Eigenlijk raar dat GO niet populair is.
T zal meespelen dat je er best op afschrijft wanneer je ze nieuw bij de AD koopt, maar zowel aan de voor- als ook achterkant is het schitterend gemaakt …
Maar eens even over nadenken of ik het zo mooi vind dat dat mijn DJ hiervoor plaats voor gaat maken
Zeker mooi. Die met blauwe plaat trouwens ook
Er staan er ook best wat gebruikt op chrono. Nieuw schrijf je er inderdaad vrij fors op af.
Binnenkort deze eens passen.
Nieuw binnenwerk met flyback, lug-to-lug is kleiner dan de 42mm.
Ben benieuwd
De aantrekkingskracht van dit soort horloges gaat nogal langs me heen. Een beetje Invicta stijl, het is dat er een andere naam op staat. Maar to each his own natuurlijk.
Deze komt er ooit nog…. Prachtig!
Goed bezig
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Geen foto gemaakt was ook even in en uit.
Heb de GS ‘white birch’ gepast. Mooi, mooi uurwerk maar deed me erg weinig. Dit weekend eens achter de Polaris aan.
Droeg hij niet te zwaar / groot met die brede band? Of viel dat best mee?
Ik vond het wel redelijk meevallen. Mja bij mij moeten er altijd wat schakels uit dus zal bij mij altijd lichter worden
Ben benieuwd hoe de Polaris op staal gaat bevallen. Mits aanwezig uiteraard
Vandaag deze Limited Edition gepast:
Ik vond hem persoonlijk iets te klein en weinig sprankelends hebben. Ik zou hem zelfs een tikkeltje saai durven noemen.
Het enige aantrekkelijke is dan dat het een Limited Edition is, maar daar doe ik het niet allen voor.
Daarnaast nog een, volgens de verkoopster (twee dagen geleden binnengekomen), nieuw model Save The Ocean gepast. Donkerblauwe plaat, met idee van diepte, de Manta er op, siliconen band met brede metalen gesp. Die was wel mooi en bracht mij serieus aan het twijfelen.
Ik heb mijn rug recht kunnen houden en vooralsnog zonder aankoop de winkel uitgelopen.
Maar fraai was die zeker wel.
Helaas niet op het idee gekomen om een foto te maken van het passen en ook geen plaatje op het www gevonden…sorry daarvoor.