Ik ga wel voor de Powermatic 80 versie met waffle dial. Wordt volgende maand verwacht bij de lokale AD.
Die omega speedmaster staat je erg goed
Thanks, is ook een knaller om te zien in het echt
Recent deze gepast:
Rolex Deepsea Seadweller
Tudor BB58 925 Silver
En de nieuwe Omega Seamaster Professional 300m METAS
Oh en natuurlijk deze laatst maar die heb ik ook meteen meegenomen
Een paar horlogewinkels langs geweest en onderstaande gepast:
DJ36: ik blijf hem te klein vinden en de 41 te groot.
Beide GS-en: indrukwekkend. Waarschijnlijk nog mooier op leer. Wel de gebruikelijke GS nadelen: vrij dik en geen snelverstelling.
De VC: zoals eerder ontdekt, te groot/grof voor mijn pols. Band valt niet strak naar beneden vanaf de kast, waardoor hij extra fors oogt.
JLC: waanzinnig mooi dat blauw. Maar samen met mijn zwarte Polaris date, overkill in mijn collectie. Die blauwe kan alleen als de zwarte vertrekt. Maar mooi!!
Zin om je mening te delen over wat je hebt gepast? Ben wel benieuwd, met name naar die BB58 silver
Momenteel in Florence en het volgende om gehad, vooral de Daytona is een knaller met helaas een knalprijs van 32k
En die Daytona was te koop of ‘exhibition only’ ?
Edit, laat maar; las niet goed.
De white birch heb ik een paar weken geleden ook gepast. Mooi jazeker. Prachtig uurwerk maar blies me niet omver.
Ik zou de zwarte polaris wegdoen en de blauwe nemen als ik in jouw schoenen stond. Die oranje details ook Mja 42 mm zou nog weleens te groot kunnen zijn met mijn polsjes kunnen worden en de Lume issue die t model heeft of is dat intussen had?Maar wat een prachtige kleur blauw.
Helaas niet bij een dealer, anders zat hij allang om de pols!
Zag de prijs pas later
Wellicht lastig maar : kun je iets zeggen over het afwerkingsniveau?
Dikke aanwinst proficiat
Afwerking is erg goed. Je ziet wel dat het ‘premium’ niveau is. Band ook. Prachtig. Ik zou heel graag willen dat ze hem in een net wat elegantere uitvoering zouden hebben. Alles -10% zeg maar.
Edit: er is een ‘Ultra Thin’ versie. Dat zou mijn perfecte sporthorloge zijn, maar de prijs is buiten mijn comfort zone.
Is de bracelet van de vc beter dan die vd Defy?
Of is dat teveel appels en peren met elkaar vergelijken?

Is de bracelet van de vc beter dan die vd Defy?
Of is dat teveel appels en peren met elkaar vergelijken?
Beter. Mooier afgewerkt nog wel, hoewel de Defy buitengewoon goed is al.