Hadden ze hem niet in het zwart Ralph?
Wel eerst betaald toch ?
Nee maar deze hoort ook gewoon in het wit. Er is inmiddels wel wat meer kleur in mijn collectie hoor. Is zelfs nog meer geweest maar de IWC Le Petit Prince Chronograph heeft het veld geruimd voor een Explorer II 226570…
Daarnaast heb ik nog een witte Omega Seamaster 600, Blauwe Eterna Sonic Electronic ESA9162, Blauwe Seiko 5 SNKL43 en een Blauwe Citizen NY0040 Promaster.
En de Tudor’s uiteraard. Pepsi bezel op de GMT en en BB58 blue. Dus in principe aan kleur geen gebrek…
Dan kom je toch op een 37MM overseas uit.
Die al eens gepast?
Die vind ik vrees ik te klein weer.
10% van 41 , vandaar mijn vraag.
Ik denk echt dat die groter draagt dan de maatvoering doet vermoeden.
Maar ik snap het wel… VC zou hem in 38 a 39 moeten maken.
Dat zou voor de meeste spot on zijn.
Ik loop maar te plagen joh! Jij hebt een pracht van een collectie en iedereen die over kleur loopt te zeuren is gewoon jaloers, lekker kopen wat je mooi vind en voor de rest zal het allemaal wel
Zwart is natuurlijk een keuze. Bij mij blijft zwart meestal het langst interessant. Altijd goed, gaat niet vervelen.
Ik kan me wel voorstellen dat je je nog eens iets verder buiten ‘de gebaande paden’ beweegt met een horloge. Je kostbaarder stukken zijn wel de voor de hand liggende, veel verkochte horloges. Heel mooi, maar het zou leuk zijn om eens iets te zien dat wat meer polariserend en afwijkend is.
Pracht collectie
Ik mis alleen nog een Breitling
Dankjewel!
Breitling vind ik tegenwoordig lastig. Heb minder click met het merk. Superocean Heritage II 42 zou wellicht nog kans maken, maar denk dat ik dan toch voor een nieuwe Seamaster Professional 300m METAS zou gaan voor dat geld.
Wit
Wit
Hoe is de stalen band van de JLC? En hoe beviel de BP?
De stalen band mooi maar vind de Polaris Date op rubber mooier…
De BP is echt prachtig alleen ik vind de band/gesp niet bij de kwaliteit van de prijs horen terwijl de kast/plaat echt geweldig is
Grootste verrassing was voor mij de nieuwe Speedmaster
I see what you did there….