Wat heb jij gepast?

17,5 cm, wel een beetje plat. Ik vond 'm goed qua grootte, en de AT viel echt ook heerlijk op z’n plek. Als 41 te fors is kun je altijd een kleinere versie overwegen.

De groene heb ik ook gepast, is ook erg mooi. Blauw combineert denk ik net iets beter en sprak me meer aan…

Ik vind die witte Omega wel erg👌

Gepast maar niet gekocht want niet beschikbaar. Best gaaf en out of the box

14 likes

Zojuist deze :point_down: gepast (even de grens over naar de oosterburen)… Phoah! :star_struck: Ik ben wel onder de indruk.

Op de directe foto’s lijkt dit horloge wat groot… Maar op een foto via de spiegel zie je dat het prima kan.

Het is met de 15mm hoogte wel een dikkertje… Gelukkig hou ik daar wel van.

9 likes

Als je hem wil, ze liggen gewoon grijs voor list.

1 like

:sweat_smile: temptations

1 like

Was toch in de buurt :slightly_smiling_face:

19 likes

8 likes

En waar ging de voorkeur naar uit ? Ben wel benieuwd :face_with_raised_eyebrow:

Met voorsprong de Cartier, maar 35K is best erg veel geld :sweat:

3 likes

Ja dat is veel geld :grimacing: wel een mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag ook omgehad :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Tijdje geleden de nieuwe Tissot PRX automatic voor de grap gepast. Was verrast door een aantal zaken:

  • Ik had verwacht dat de kast / lug-to-lug te groot zal zijn voor mijn pols (18 cm), maar vond ik erg meevallen.
  • Afwerking en kwaliteit is voor de prijs (<700 euro) heel erg netjes.

Wel twijfel ik aan de houdbaarheid van het horloge: lijkt vooral op de steel sports watch hype mee te liften met de kans dat je er snel op uitgekeken raakt.

4 likes

Is dat goud of staal?

1 like

Dit is de rose gouden uitvoering

1 like

Heel gaaf

1 like

Vandaag in Den Haag.
De OP31 van mijn vriendin opgehaald :tada:
Zelf deze gepast.

16 likes

Vandaag een dagje uitgeweest naar Den Bosch en afgesproken met @MannetjeMar bij de Verkadefabriek. Diverse juweliers bezocht waaronder ook Ton van Grinsven. Deze had de Seiko Tuna S23635J liggen. Wat een schitterend exemplaar en draagt ontzettend fijn. Hier een paar foto’s door Marco uiteraard geschoten van het horloge en oordeel zelf. Ik en Marco zijn iig onder de indruk :diving_mask::fire::star_struck:

@MannetjeMar bedankt voor deze mooie en gezellige dag! Op naar de volgende :facepunch::sunglasses:

10 likes

Volgende keer ff laten weten @MannetjeMar ben ik er ook bij

1 like

Al een tijdje gekeken naar de prx powermatic van Tissot als nieuwe daily en vandaag een keer naar Vaessen geweest. Erg hartelijke ontvangst en wat meer geleerd over Grand Seiko!! Helaas had hij de blauwe prx niet op voorraad…

8 likes