Wat heb jij gepast?

En hoe vond je de maat? Door de vorm lijkt ie mij altijd best groot vallen maar nooit gepast

Is mij erg meegevallen! Maar je weet het pas totdat je hem gepast hebt


1 like

Hoe vond je de Railmaster ?

1 like

Heel gaaf. Nog wat sportiever dan de iwc. En top van de kortere lugs

1 like


Diverse Tudor Royal’s gepast, zowel de daydate als de datejust in twotone. Uiteindelijk toch een Tudor prince daydate gekocht :slight_smile:

13 likes


Poe. Wel mooi.

31 likes

Prachtig die IWC.
Groet Leen,

1 like

Alweer een tijdje geleden dat ik deze gepast heb, maar ik droom er nog wel eens van

18 likes

Ja die beviel ook prima.
Wellicht dat hij er nog eens bij komt.

Jaeger-LeCoultre Reverso à Triptyque

JLC Hybris Mechanica wrist

7 likes

Werkelijk prachtig horloge. Beetje aan de dikke kant, maar ik ga er ff nachtje over slapen: ik kan het maar 1x uitgeven.

8 likes

Staat wel cool.

Ik heb hem zaterdag ook gepast. Vond hem leuk, maar idd veel te dik. Hogere segment chronografen zijn er echter ook weer niet heel veel


1 like

Gaaf ding!

Iwc Portuguese chrono. Dijk van een chrono en “slechts” 10mm dik uit m’n hoofd :innocent:
Geen idee of het in-house movement goed is, maar hoe slecht kan het zijn


1 like

Echt prachtig! 36 mm? Waar ben je geweest als ik vragen mag?

Zeker. De blauwe versie was ook vet. Staan nu wat andere dingen op de planning, maar hij was echt cool. Trouwens ook wel een mooie korting. Was op het vliegveld van Rome en zonder onderhandelen mocht ik hem voor 5300 meenemen. Weet niet of je dan BTW nog moet aftikken als je NL binnen wandelt, maar lijkt me niet als het binnen de EU is.

1 like

Sportieve chrono had ik moeten zeggen misschien dan? De IWC is best mooi maar voor mij toch niet te vergelijken met deze Tudor of bijvoorbeeld een Daytona.

De nieuwe kasten die iwc van ceratanium oid zien er wel heel lekker uit hoor. Mooi blauwe plaat erop. Bam! Winner

1 like

Ja 36mm, hele prettige maat :slight_smile:
Heb hem via een gewaardeerd forumlid verkregen :innocent:

1 like