Wat heb jij gepast?

Ja dat had ik ook. Vond de afwerking van de band, caseback en met name de verstelbare sluiting echt indrukwekkend.

1 like

Afgelopen zaterdag een Cartier Santos om de pols gehad en wat is dat toch een prachtig horloge.
Aanvankelijk dacht ik dat mijn brein een vierkant horloge niet ‘aankon’, maar het tegenovergestelde bleek waar.

Ik ben alleen bang dat als ik eenmaal aan Cartier begin dat het niet bij één exemplaar blijft…

15 likes

Erg mooi! :+1:

Mooi mooi!

Je armhaar is wel flink gegroeid… :grin:

Foto’s van het internet. Had zelf geen foto’s gemaakt.

:see_no_evil:

Soit.

Ik heb zelf deze gepast vorige week.

Rolesor is toch wel echt gaaf.

6 likes

Vandaag bij de Beijenkorf twee horloges gepast (ik was er toch dus waarom niet) de Hamilton Khaki field Mechanical en de Seiko presage SRPE43J1 ik heb geen foto,s gemaakt dus deze foto,s zijn van internet .

Ik vond ze allebij toch wel erg tegenvallen in het echt, vooral de Hamilton. Hij zag er naar mijn mening goedkoop uit. Vooral de kast en de wijzerplaat. De verkoper zij dat die het eigenlijk niet mocht zeggen, maar dat die het wel met mij eens was. :sweat_smile: Ook de Presage die toch erg vaak geprijst wordt door menig horloge fan, viel me tegen. In mijn optiek is de Presage echt geen 450 euro waard, want dat kost er zo eentje tegenwoordig.

2 likes

Edit verkeerd draadje…

Hij pakt mij niet, best jammer wel. Geen fan van die druppel of die er op of eronder zit. Maar die verstelbare sluiting is wel echt super dat zou verplicht moeten worden.

Maar voor dat geld zou ik toch blind voor een Oris aquis caliber 400 gaan. Maarja wie ben ik.

Niet meegenomen voor list? Erg gaaf horloge. Als ik de kans had…

Of is dit de volledig Rose gouden? Dan is het wel echt een boel geld om even mee te nemen :sweat_smile:

Ik heb persoonlijk minder met Oris.

Die Santos staat je goed!

1 like

Zou alleen niet voor de versie met zwarte accenten gaan. Gewoon lekker de witte of de blauwe.

2 likes

Ik zelf ook, maar ik ben positief verrast door de foto

1 like

Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit, echter waren de blauwe en de zilveren niet aanwezig.

Deze heb ik ook nog om de pols gehad en is prachtig echter gaat deze ook gepaard met een prachtig prijskaartje

1 like

Wie wat waar? :see_no_evil: ach stom!

Wist niet dat hier alleen horloges bij de AD gepast mochten worden :upside_down_face:

1 like

Laatst bij een gtg allerlei moois gepast.
Wel verbaasd dat de Nomos en Breitling nog zo goed pasten.

20 likes

Dat zijn stuk voor stuk pareltjes. :ok_hand:

Zo ontzettend mooi. Zou deze ook heel graag willen zeg😳

1 like

3 likes