Wat heb jij gepast?

haha, ja die Seamaster lijkt me wel wat! maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik voor minder horloges ga inplaats van voor meer :frowning:

1 like

Huh, hoe zit dat met die wijzerplaat? Op de 1e foto staat deze onderste boven.

Omdat het een foto is waar ik t horloge richt op de spiegel, om de wrist presence beter te laten zien

1 like

Omega’s niet?

1 like

De Omega’s ook.

1 like

Tijdens het kopen van de legend diver, wat een eindbaas is dit. (Eerst ff m’n ingewanden verkopen anders kan deze loonslaaf het niet betalen​:rofl::rofl:)

13 likes

Die zwarte speedy is echt :star_struck::star_struck:

1 like

Ff wat gepast bij Juwelier Kremer Emmen :star_struck:

16 likes

Deze allemaal gepast vandaag, stuk voor stuk mooie en bijzondere modellen die ik stuk voor stuk allemaal wel zou willen hebben. Maar ‘the winner’ zou op dit moment de World Time zijn. Schitterend aan de pols en heerlijke complicatie

8 likes

Hoe vond je die PP met die creme dial? Vind dat echt zo gaaf horloge maar nog nooit in het echt gezien. Was het wat? haha

Absoluut schitterend horloge. De dial heeft een hele mooie diepte en de combinatie met de complicatie en de lume… Ja, het is wel wat

1 like

Thanks! Jammer van de prijs haha

Die wordltimer is ook erg cool! Zeker dit nieuwe model!

Ik ook eenmaal in real life gepast, helemaal met je eens. Ben niet zo van het full-gold maar deze is wel echt nice!!

1 like

Bij een forumlid even gepast. Degelijk gewicht en mooi ding.

8 likes

Echt super! Welke referentie en welk jaar is deze?

PO op Schiphol

8 likes

39.5 ook aanwezig daar?

1 like

Dit was de 39.5

1 like

Zijn dit soort modellen ‘gewoon’ te koop? Ik ben aan het kijken naar een Patek of Lange, maar geen idee wat normaal te koop is.

1 like

Ja en nee,

De retrograde is altijd wel te koop, net als een world time. De 8 days gondolo is uit de collectie en dit is toevallig nog één die ze hebben liggen. Deze 5320 perpetual is de tweede die ik in de etalage heb zien liggen in ongeveer vijf jaar

Het gaat ongeveer zo:

Makkelijk te verkrijgen:

  • 5524 Pilot
  • 5230 world time
  • calatrava’s
  • alle modellen voor vrouwen (speciaal de quartz uurwerken)

Moeilijk te verkrijgen

  • Annual calendars
  • ‘Simpele’ perpetuals
  • Gondolo’s

Niet te verkrijgen (tenzij relatie)

  • Nautilus
  • Aquanout
  • Weekly calendar
  • chrono’s

Te verkrijgen als Brad Pitt, Thierry Stern of de Koning lopen op te scheppen dat ze jou kennen:

  • Alles van de website
  • One off pieces
2 likes