Wat heb jij gepast?

De blauwe. Als je niks anders hebt, zou ik heel misschien de zwarte zeggen.

Maar toch. Kwatongen zullen beweren dat je dat blauwe wel snel beu geraakt. Mijn mening is eerder dat je bij de zwarte die rosegouden accenten wel beu geraakt. De blauwe is clean en gaat van fel blauw naar donkergrijs al naargelang het licht.

Maar goed, wij van wc-eend raden wc-eend aan: ik heb de blauwe.

1 like

Ik niet alleszins :wink:
Het geeft wat kleur aan een anderzijds eernvoudig matzwart stuk, de gouden accenten maken het horloge!

1 like

Super mooi horloge Grand Seiko maar wat ik niet kan begrijpen waarom ze geen easy link systeem op de band zit voor die prijs.

Mochten ze hem in zwart wit gemaakt hebben met die rode driehoek, dan had ik een moeilijkere keuze moeten maken :grimacing: zoals altijd: zoveel mensen zoveel smaken!

Zeker! Wie weet komt er ooit wel zoiets aan… en anders is er keuze genoeg in de zwarte duikers! :slight_smile:

1 like

Ik zal er voor de volledigheid aan toevoegen dat ik al een zwarte duiker heb :slight_smile: Toen ik de zwarte 58 probeerde, vond ik de overlap te sterk. Toen de blauwe uitkwam, vond ik het wel een idee om die eens te proberen en kijk…

1 like

Dank je. €2250.
Als je een drager bent van minimaal 2 jaar moet je een Tag kopen.
Ben je een flipperaar dan kost het veel geld vrees ik. Terwijl hij écht heel mooi is!

1 like

:ok_hand:. Die Aquis is ook tof trouwens

Klopt! En draagt ook veel kleiner doordat die bandaanzet heel kort aan / onder de kast zit.

Mooi man. Welke maat was t?

41,5.

1 like

Vandaag deze Citizen Promaster gepast, moet zeggen was erg onder de indruk ivm die mooie wijzerplaat en die kast! Foto’s heren😎

6 likes

Cross-post van de Tudor topic:
Vandaag gaan passen. De blauwe trekt me het meeste. Enerzijds omwille van ontbreken van gilt toetsen, anderzijds omdat mijn andere horloges (SARB033/SKX013) reeds een zwarte dial hebben.

8 likes

Verschillende horloges gepast en gekocht, maar 1 was toch wel heel bijzonder. Een Omega Speedmaster geheel van goud, prijs €36.800,00 heel mooi om even te passen maar daar blijft het dan ook bij maar dat wist de verkoper al van te voren. :wink:

image

5 likes

Vind m gaaf!

Zonder de gouden band ook mooi en meteen heeul veel goedkoper .
Mijn navitimer was op leer ergens rond de 20k goedkoper dan op staal, eh goud.

Ik zeg doen :no_mouth:

3 likes

Waar heb jij ze op staal kunnen passen?

Het is een top horloge maar die band vond ik veel te opzichtig en echt een hoop geld.
Maar zou ook geen Rolie willen met een volledige gouden band, vind ik allemaal net iets teveel van het goede. Maar zoals met alles is het een kwestie van smaak.

1 like

Eerlijk is eerlijk, wel een prachtig horloge.

1 like

En zwaar dat die weegt joh, vandaar ook de prijs, veel goud.

1 like

Zonder de band ook te koop?
Ben benieuwd, op mooi leer of sportie canvas is het een veel veelzijdiger horloge.

Edit.
Ff opgezocht.
Rond de 20k nog “maar”

En 20k GAAF absoluut

7 likes