Wat heb jij gepast?

Ik was ook even bij @DKremer en zie een paar die @Apeks ook al ff geprobeerd had :grin:

10 likes

Keuzes, keuzes…

De JLC viel sowieso af…

7 likes

Nergens mee te vergelijken, meer sieraad dan horloge voor mn gevoel, doen, niet doen … :thinking:

1 like

Rondje Düsseldorf vanmiddag

12 likes

10 likes

Vertel me at je een van die Pateks gekocht heb ?

afbeelding

2 likes

Ok andere vraag, hoe heb je de horloges ervaren ?

1 like

Natuurlijk een beetje lastig met die plastiek er rond maar… dit is echt next level vind ik!

De World Time vond ik misschien wel de meest intrigerende; erg mooi met prachtige plaat (relief ih midden) maar wel ook beetje druk met al die tekst.

De pilot was perfect qua maat (37,5mm), prachtige plaat, goede verhoudingen (pushers links stoorden me niet) en zalige band met mooie buckle. Sportief, maar toch elegant. Dus, een winner eigenlijk maar je moet er wel wat voor over hebben dan :smirk:

3 likes

Vandaag wat gaan passen bij S&C en Punte:

De Seamaster en Medium Reverso staken er met kop en schouders bovenuit. Ik dacht dat de Seamaster veel te groot zou zijn, maar dat viel reuze mee. Twijfel enorm waar ik voor zal gaan, want beiden zijn echt supertof!

De Spitfire viel enorm tegen. Saai en nergens voor mij uitgesproken genoeg. En dan helpt de prijs ook niet mee…

6 likes

adhv je foto was dat wel mijn eerste indruk.

1 like

Dat ie te groot is?

De medium reverso is erg nice! Weer eens wat anders :ok_hand:

1 like

Dat ie (te) groot oogt op je pols.

1 like

Ja, daar zit nog een lichte twijfel. Hij is groter dan wat ik tot nu toe draag. Op de foto lijkt ie inderdaad te groot, toen ik zelf keek en hem om had ging het prima vond ik.

Misschien kijken naar de 1957 trilogy versie. Die is een maatje kleiner (en helaas duurder).

Tis wellicht ook de hoek hoor. Ik heb soms ook dat een horloge op een foto echt enorm lijkt, terwijl je dat niet hebt wanneer je 'm draagt.

Uiteindelijk loop jij ermee rond dus als je niet het idee hebt dat ie overhangt kan t denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, dat ligt wel echt aan de foto door mijn ronde pols. In werkelijkheid was er geen overhang. Dan alsnog is het een flinke jongen :slight_smile:

Groene dial was helaas niet op voorraad.

S&C heeft hem besteld zodat ik hem eens goed kan bekijken.
:smiley:

13 likes

Even bij @dkremer wezen buurten en na het passen van


Uiteindelijk meegenomen waar ik voor kwam

Topzaak en altijd een prettige ervaring (ook als je een keer alleen wil kijkekijke niekope)

22 likes

Deze gepast en snel weer teruggegeven. Imo uit verhouding en beter in 36mm!

2 likes