Wat heb jij gepast?

Ja was ook blij verrast met deze inderdaad.

1 like

Certinas vielen me tegen, met de SPB143 had ik direct een klik maar hij was me iets te saai op dat moment. Uiteindelijk is het de 1521 geworden (in het zwart dan) :grin:

6 likes

Uitstekende keuze!:+1: Gefeliciteerd! #Squale :shark: natuurlijk!:grin:

Thanks!! Heb hem inmiddels al wel een paar weekjes hoor.

1 like

Erg fraai deze

11 likes

Ah ja, o.k… Nou cool, anyway! :smiley: Als ik vragen mag, waar heb je 'm gehaald en hoe was de ervaring?

1 like

Nog niets, zaterdag as de Tissot Heritage Visodate powermatic 80. Foto volgt dus…

Dat mag zeker! Ik heb hem uiteindelijk via Q-watches gekocht (Roy daar zag m’n berichten in een Squale topic hier en stuurde me een PB) dat was een hele aangename ervaring, zeker aan te raden.
Het passen op de foto’s hierboven wat bij Amsterdam Watch Co. ben daar heel fijn te woord gestaan maar de prijs was daar hoger en doe konden ze niet aanpassen.

Als benieuwd bent naar de zoektocht en de rest van het verhaal kan je het hier vinden: https://www.horlogeforum.nl/t/na-mijn-eerste-hier-squale-1521-black-polished/394776?u=sandbergen

2 likes

Cool! Dank je wel!:+1:

1 like

Ben afgelopen zondag mijn grail gaan passen.

Heb helaas geen foto genomen (dom). Had een beetje haast omdat het bezoek aan de Seiko boutique spontaan was en “niet gepland” was door mij.
Waren in A’dam voor de 60e verjaardag van mij vader - dus andere prio.

Maar goed - de focus om nu voor de grail te gaan (sparen vooral) is erg hoog en hoop dan ook deze voor mijn verjaardag in Juli aan te kunnen schaffen.
Gaat behoorlijk wat uit de (uit de kluiten gewassen) collectie.

Nu ik hem gevoeld en om heb gehad is er nog meer focus (lees drang). Mijn nier staat op Darkweb te koop

Het betreft de Grand Seiko SBGA461.
Plaatje voor de sfeer.

15 likes

Ik heb 2 gelijkaardige modellen en ik begrijp je volkomen :+1:

6 likes

WOW! is de linker een limited edition? Heb de GS duiker nog niet in die kleur gezien.
Momenteel is een wat lichtere blauwe dial, maar dat is een highbeat movement en ik moet en zal de spring drive hebben.

Goede smaak horloges trouwens :wink:

SBGA391 en SBGA071, beide ltd.ed. van 200 elk.

1 like

Super mooi! Ga je ook voor deze:

Dit jaar aangekondigd.

1 like

Vermoedelijk niet, met de 2 die ik heb ben ik volmaakt tevreden.

1 like

Heel gaaf, deze GS duiker!:+1:

1 like

Cross-post Tudor topic:
Gisteren nog een aantal dingen gepast, de voorkeur richting de Tudor, draagt ook het fijnst. De Seamaster viel op dat vlak beter mee dan verwacht! (16cm pols)

12 likes

Geen foto de pols helaas. Erg mooi horloge. Wacht nog even tot de versie met de groene bezel er is en gepast kan worden voordat we wellicht gaan toeslaan.

13 likes

Vandaag een Lange Zeitwerk date en een lange One (voor het meisje) aan de pols gedaan.
Zou wel een hele mooie combi zijn !!

14 likes

Dat mag je wel zeggen!

1 like