Wat heb jij gepast?

Waar heb je die gepast dan?

16 likes

Twee heerlijk modellen mogen passen vandaag

Pure kunst

22 likes

Een klein tijdje geleden heb ik deze prachtige A. Lange und Söhne Saxonia annual calender in het rose goud gepast in Amsterdam. Tot mijn verbazing viel dit horloge kleiner dan ik dan ik had gedacht wat erg fijn was aangezien ik niet hele brede polsen heb. Verder is het uurwerk zoals je dat verwacht bij Lange! Helaas heb ik hier geen foto van gemaakt. Het enige kleine minpuntje is dat het horloge in het plastic zat, maar dat is natuurlijk niet heel onbegrijpelijk.

16 likes

Man wat een gaaf ding!

1 like

Vandaag uit nieuwsgierigheid deze gepast

Eigenlijk een guilty pleasure

Edit: zie ik net de melding dat ik een badge ‘jubileum’ heb gekregen…blijk dus 3 jaar lid te zijn. Had ik het eerder geweten, had ik weer een excuus om deze toch te kopen. Nu niet gedaan vanwege de twijfel of ik het wel zou dragen.

3 likes

die VC traditionnelle :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: Ik heb de ‘gewone’ versie maar deze is echt wel baas boven baas :star_struck:

Het is nu een dag verder en ik ben nog steeds onder indruk van dat horloge, alles is bijzonder:

• 2,5 hz dus de tourbillon is niet spastisch zoals zoveel
  • de lugs
  • de polishing
  • de hoogte
  • het gewicht
  • de rotor
  • de dial en de verhoudingen op de dial
  • 70h powerreseve
  • enz enz

Heb je een mooie foto van jouw horloge ??? (zien !! )

1 like

Ik ga morgen even kijken. Foto sowieso wel, mooi weet ik niet haha.

Hoewel ik geen ervaring heb met deze versie sluit ik me helemaal aan bij jouw opsomming! Het is werkelijk zo’n prachtig horloge. De hoogte lijkt onbetekend maar maakt het horloge zo fijn. De dial en de hands zijn zo mooi, super strak!

Het uurwerk is ook echt bijzonder en mooi om te zien.

Ben je ook een aankoop aan het overwegen @Parachrom?

1 like

Overwegen is een groot woord, 150K is wel een hap uit mijn budget hoor (sterker nog, niet te verantwoorden), maar ik ben heel erg benieuwd naar jouw horloge !

1 like

jaaaaaaa, die prijzen pffffff

Maar als je niet perse een tourbillon wilt dan is de ‘gewone’ traditionnelle wel wat ‘economischer’ haha. Pics krijg je!

1 like

In eerste instantie langs de juwelier om een solar diver te passen van Seiko. Daarnaast de kans gekregen om een King Seiko te passen en de nieuwe SPB313J1. Ook een heel tof horloge. Beviel me verrassend goed eigenlijk.

6 likes

Die King Seiko is supergaaf! Draagt comfortabel denk ik?

2 likes

Ja, vond het een erg fijn horloge. Vooral de band is erg tof. En de kast zelf ook erg mooi!

2 likes

En? Welke heb je gekocht?

1 like

Haha nog geen :rofl:

Vind de KS echt super mooi!

1 like

Van der Gang 2x komt er waarschijnlijk eentje nog niet helemaal uit welke.

Christiaan van der Klauw komt er niet.

Nomos 2x gepast en komt er zeker welke nog even kijken.

:blush:

5 likes

Heel gaaf die van der gangs! Waar heb je die gepast als ik vragen mag? :grin:

Van Bruggen in Utrecht