Wat heb jij gepast?

Zo zeg, hoezo uit verhouding. Ik zou voor het origineel gaan en de sub nemen. Of natuurlijk gewoon de stalen versie. Dat vind ik wel een topper eigenlijk.

1 like

Dan gaat alles wat ik nu heb eruitā€¦ en spaar in een beetje en haal ik De Black bay 36. Liep eigenlijk voor de ā€˜Funā€™ de S&C binnen. Krijg nu al paar dagen deze niet meer uit mijn hoofd.

3 likes

Ja de stalen is een koopje in vergelijking met deze :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb die ook een keer gepast toen ik eigenlijk een OP34 ging proberen, maar ik vond dat echt een verrassend goed horloge.

7 likes

Zeker. Echt een Alleskunner.
En met een beetje mazzel kan je hem ergens onder List kopen.

Geen idee wat je nu hebt, maar ik zou het even laten bezinken. Imo is het geen horloge om een collectie voor weg te doen.

ZoĀ“n GMT LN rijst de pan uit natuurlijk :sunglasses:

1 like

Dit weekend maar weer eens wat Omega wezen passenā€¦die Seamaster 300m bleef knagen.
Genoeg keuze qua winkels, dus ach, gelijk dan ook een Speedmaster, ook al vond ik die nooit zo spannend.
SHOCK :scream:


Hij viel mij nu tegen. "Gewoon " een duiker. Mooi ? Tuurlijk, maar niet mooi genoeg om de Oris 65 te vervangen.
En toen de Speedmasterā€¦shit. Die stond dus beter. Veel beter, hoort meer bij mij.

Alleen de wijzerplaat staat mij tegen. Te flets, te simpel, ook al staat er genoeg op.
Maar toen kwam het :

Moonphase :star_struck: terwijl ik AB-SO-LUUT geen maantje wil. Maar oeiā€¦deze stond top. En zat lekker. Absoluut niet te groot met zijn 44 mm, wat ik in eerste instantie wel dacht. Gelukkig ook niet zo duur :confounded:
Maar zo zie je maar weerā€¦passen doet wonderen. De Seamaster 300m is definitief uit mijn hoofd .De Speedmaster sluipt erin.

10 likes

Exact! En nog moeilijker te krijgen dan een 114060.

Zonder gekheid, ik stond eerst op de lijst voor een LN maar bedacht me: ā€œals ik ik dan toch een rolex met zwarte bezel wil, wil ik gewoon een subā€.

Laten switchen van lijst en omdat er 1 (of meer :thinking: ) afzeggers voor me waren (mazzel) kreeg ik de kans de sub te kopen. Zal nooit weten hoe het gelopen was als ik op de LN lijst had blijven staanā€¦

1 like

Ik heb de moonphase, inderdaad een horloge dat prachtig is! 44 mm lijkt wat fors, maar is echt prima te dragen vind ik.

1 like

Ik was toevallig in Laren alwaar zich een Tag Heuer AD dealer zit. Even de Formula one gepast. Zit goed, voelt goed, maar nog lichte twijfel.

Vriendelijk geholpen maar dame in kwestie wist me met zekerheid te vertellen dat er geen automaat is van dit horloge, welke er dus in werkelijkheid wel is (Calibre 5). Doet niks af aan klantvriendelijkheid overigensā€¦

Ik laat dit uurwerk even op me inwerkenā€¦

2 likes

Heel herkenbaar, de Speedmaster. Heb je de blauwe wijzerplaat al geprobeerd?

1 like

Nee, ik geloof het wel :rofl:
Die zie je trouwens hier ook niet :thinking:

Vandaag deze gepast.

Conclusie: te hoog, zwaar, en met hem in het echt te zien miste de wow factor.

Ook zijn kleinere broertje gepast. Die ik juist op plaatjes er niet uit vind zien. Maar die vond ik om de pols veel mooier staan. Alleen geen wrist shot gemaakt.

2 likes

Vanmiddag deze gepast:

Viel me op de Ć©Ć©n of andere manier dik tegen.
Echt jammer.

5 likes

Serieus :face_with_raised_eyebrow: ā€¦hoe(zo) dan? Ik vind hem er op de fotoā€™s altijd super uitzien.

Ik wil ooit nog eens een Rolex passen.:grimacing:

1 like

Ik een Invicta! Oh wacht, nee dat wil ik nietā€¦ :sunglasses:

Geintje Kasper!

4 likes

Zo spannend is het niet, een Rolex verkooppunt binnen lopen en zeggen dat je een Rolex wil passen.

2 likes

Ha, dat kan ik wel hebben hoor. Ik weet zeker dat ik wel iets in mijn collectie heb wat jij een keertje zou willen passen. :wink:

Maar ik moet zelf nog eens de moeite nemen om bij een leuke horloge winkel te stoppen. Zoals bijvoorbeeld Amsterdam Vintage watch om een Rolex te passen. Wanneer ik bij :sheep::lemon: langs ga dan wordt ik zeker eruit gebonjourd .

2 likes