Wat heb jij gepast?

Rare wereld is het toch he dat je op je knieën moet smeken of je een horloge van 7k alsjeblieft mag kopen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat kaartje hoort bij het horloge waar het omheen zit. :wink:

edit: Ik zie dat dat al gezegd is. :stuck_out_tongue:

Ja… dat zag ik ook later …:nerd_face:

1 like

Waar gaat dit heen :neutral_face:

Moser & Cie. Dat zou nou eens onderscheidend zijn. En smaakvol.

Van alles wat hier tot nu toe in dit topic genoemd is, is dit veruit het mooiste spul, IMHO.

2 likes

Dit merk spreekt me ontzettend aan 🥰.
Met een donkerblauwe kleur van de supernova die nog niet in de boeken staat. :smiley::smiley::smiley:

8 likes

Samen met @Harbourmaster wat horloges wezen passen maar na deze:


Ben ik vergeten wat ik nog meer heb gepast :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Wilde de Cartier Santos al even langer passen, vandaag de kans.
En ook al was het nieuwere blauwe model (alleen in Large) vanaf foto’s favoriet, vond ik ‘m in het echt toch té groot op mijn pols. De witte ‘Medium’ vond ik stukken beter passen, en zonder datum en opgelegde indices ook veel rustiger.

Wel bij deze bevestigd dat de polished bezel een vingerafdruk- en krasjes magneet is.
Weet nog niet of ik daar erg goed mee om kan gaan…

8 likes

De duurste twee vooral op aandringen van de enthousiaste verkoper, no chance in hell dat ik die ooit bezit

4 likes

Gisteren heel toevallig de Maurice Lacroix Aikon om de pols gehad. Had hem nog niet live gezien. Viel goed in de smaak!! Ging om de time-only (met datum natuurlijk) op stalen band. Bijzonder goed horloge, bijzonder fijn aan de pols!! Iemand hier een in bezit?? Geen foto helaas, telefoon niet op zak :man_facepalming:

Had ik nog niet gezien deze Nederlandse horloges.

2 likes

Viel erg tegen.

:neutral_face:

4 likes

Geel of rosé goud?

Dit was geel. Rosé lag er ook maar viel ook tegen.
Ook de belachelijke meerprijs van €3000,- t.o.v. rubber vind ik bizar.
Nee, dan zou ik toch voor een two tone sub gaan.

1 like

Deze gisteren gepast in Maastricht de 116200. Hij viel wat kleiner dan verwacht, mijn 16014 draagt bijna groter had ik het idee ondanks de slankere kast.
Maar toch wel een heel erg gaaf horloge met roulette datumwiel!
Eerst een 16570 passen gaan nog deze of volgende week en dan kijken welke de winnaar gaat worden…

3 likes

Hm. Had zelf de rosé in mn hoofd. Maar dan op rubber. Waar lag die als ik vragen mag?

Deze lagen op Schiphol.

1 like

Naast het Globemaster geweld ook dit weekend een witte Martin Baker gepast van Bremont. Een merk waar ik regelmatig naar kijk, zeker gezien de geschiedenis van de Martin Baker, wat echt cool is! … zal niet iedereen mooi vinden, maar ik wel! :smile:

5 likes

Wat vragen ze daarvoor? Ongeveer 1,5 keer de prijs van een stalen model?

Meer dan 2x de prijs van stalen. :neutral_face:

1 like