Wat heb jij gepast?

Uhm geen, had ze allemaal al een keer gezien. Wel voor wat dingen op de lijst. :grin:

1 like

Vandaag in Sevilla een Montblanc gepast. Mooi model met 34% korting zeer interessant. Uiteindelijk niet gehapt, want zonder korting zou ik niet voor Montblanc kiezen.

8 likes

Mooi hoor :ok_hand:t2:

Wel op het eerste gezicht een beetje aan de grote kant :blush::thinking:

2 likes

Klopt, prachtig horloge!

6 likes

Vandaag in Palma even bij een winkel binnengelopen met de vraag of ze een Tudor Chrono of fxd te passen, Chrono was er alleen in S&G model.

Geen fan van de erg geel ogende wijzerplaat, maar qua formaat positief verrast. Had hem groter en lomper verwacht

Verder wel nog van een afstandje “nieuwe” Patek releases bekeken. Heel tof die annual calendar, de rest heb ik niet zoveel mee

4 likes

Laatst wilde ik de BB58 Pro passen maar niet op voorraad, wel konden ze hem bestellen in Utrecht. Afgelopen weekend gebeld dat hij binnen was :slightly_smiling_face: vandaag op de motor even het centrum van Utrecht in. Toen de doos open ging was ik niet heel enthousiast :thinking: om gedaan en het geheel viel mij erg tegen nl. Dikke/lompe kast en de cijfers op de Bezel “vielen weg” waardoor het een redelijk flets aanzicht was. Wel vind ik de dail erg mooi met de vintage look het geel en de matte zwarte kleur. Overall erg teleurgesteld over de uitstraling helaas en heb hem laten liggen :hushed:

13 likes

Vind de Tudor wel een lekkere 80s-/90s-uitstraling hebben. Leuk!

1 like

Vergeef me piep foto’s, licht bij de ad wil ook niet meewerken.

Hoofd doel was rose goud. Voor nu onthoudt ik me van commentaar :innocent:

Enigste minpuntje was dat een vc Patrimony small seconds nergens te passen was.

De eerst Jlc moon is 39 mm De tweede 34 mm.

Verder nog wat in staal gepast.

De eerste is heel bijzonder. 42 mm maar draagt veel kleiner. Ding heeft bijna geen lugs en vinger afdruk magneet zoals jullie kunnen zien.

Verder ook een top small Indepent gepast

11 likes

Honestly? De blauwe (of is het zwarte?) GS of de Tudor. De rest doet me helemaal niks. Zal best ‘exclusief’ zijn, maar ik word er niet warm of koud van. Nou ja, je post dit. Dus je zal geïnteresseerd zijn in meningen. Dit is de mijne. :wink:

2 likes

Die Grossmann is jou veel te groot, maar mij niet!
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Eens :+1:

2 likes

Ik ging voor gs. Kwam binnen. Echtpaar en zoon runnen die winkel. Beste mensen zullen schat ik (ver) in de 70 zijn. Werd me verzocht om over 20 min terug te komen want zoon was klant aan t helpen en t is ook een klein zaakje. Link naar buiten gelopen, die etalage nog niet gezien en wat zie ik tot mijn verbazing… ze hebben Grossmann. :exploding_head:

Dus je snapt ondanks t feit dat die te groot is ik die kans niet laat liggen om te passen.

Meneer verbaasde zich erover dat ik ook over Lang en Heyne begon. Kleine zaakjes zijn zo vaak top. En bij een andere juwelier waar de foto van de jlc’s en de vc naast elkaar vandaan komt.

Deze mevr was zo opgelucht iemand tegenover zich te hebben die niet voor Rolex kwam. Overal top geholpen maar toch over heel veel horloges de mening: gaat m niet worden. Hetzij de maat of hetzij doet me niks of overig :-). Eerste kaf van t koren is gescheiden :slight_smile:

Jlc en Brequet komen in september met prijs verhogingen is mij verteld for what its worth.

2 likes

Andere meningen van hf leden zijn welkom.

What next? Ik weet wat ik uit de foto’s zou kiezen tot zoverre. Ik voel een wristbattle aankomen :laughing:

Toch gaat er een mailtje naar Hentschel

Geen probleem ieder zijn ding.

:grinning:

Heel tof! Beiden Cartiers zijn voor mij wel de highlights tussen al dat andere geweld. Gewoon omdat er van de andere merken horloges zijn die ik zou verkiezen boven de gepaste modellen. Maar hier ook, eigen smaak :wink:.

Grossmann wil ik ook een keer in het echt bewonderen, die wijzers zijn namelijk wel echt een kunstwerk namelijk!

De tweede Breguet is ook wel briljant! Zou het zelf denk ik niet dragen door de lange kastpoten maar wauw, het blijft een prachtig merk.

Ben trouwens het meest benieuwd om de GP is te passen. Ben heel benieuwd hoe de kwaliteit is t.o.v. andere soortgelijke horloges van de bekende concurrenten.

Tof dat ze je al deze stukken hebben laten passen, goede ervaring zo te zien!

1 like

Deze tank is ondanks mijn mini polsje te klein voor mij ben ik bang. Een maat groter nergens te krijgen in de stad waar ik geweest ben. De tank Américaine doet me teveel denken aan de Reverso zonder t omklap mechanisme. Daarom skip ik deze persoonlijk. Bedankt voor je reactie :slight_smile:

Ik heb hetzelfde probleem vaak met Tank modellen. Te klein of niet in balans door te groot.

Ik zou ook absoluut een Reverso over een Americaine kiezen, maar deze draagt wel zo super comfortabel door de gebogen kastvorm.

Genoeg keuze heb je in ieder geval :grin:

1 like

Dit zijn horloges die ik hier niet zo vaak voorbij zie komen, leuk! Bij de Panerai merkte ik dat ik snel wil doorscrollen. Ik deel je mening :yum:

Van alle horloges vind ik de Hublot en de Vacheron Constatin het mooist! En tussen de Hublot en Vacheron Constatin, maakt dit mij blijer om te zien :smile::

Nog een fijne vakantie!

1 like

Momenteel op vakantie in Izmir en enkele horloges gepast. Morgen terug naar huis. Ben al een tijdje maar een BB58 aan het kijken en dus maar eens een AD binnen gestapt.

BB58 39mm toch wel de juiste maat voor mijn pols. Jammer genoeg niet in het zwart anders had ik hem (waarschijnlijk) mee.

Geen Pelagos 39mm te bespeuren.

Toch wel erg gecharmeerd door de groen kleur, had dit niet verwacht. Vriendin vond deze ook leuk.
Jammer genoeg enkel met fluted bij de 41mm en die is te groot voor mij.

Toch ook mooi maar wat te saai voor mij. Vriendin wou dat ik deze mee deed.

11 likes

Gewoon alles op rood!
De dood of de gladiolen :joy: