Wat heb jij gepast?

Mooie pascollectie ! In welke stad ligt er zoveel moois ?

De Vlieger is echt prachtig !! en met een GMT die per half uur is in te stellen. Maar helaas te groot voor mijn draagcomfort.

1 like

Deze en die was indrukwekkend:

10 likes

Erg mooi horloge, alleen de lugs zijn mij wat te hoog

6 likes

Allemaal in de zomervakantie😍 (nog veel meer, maar vond 3 plaatjes wel genoeg haha)

13 likes

Gaaf trio. Nog een ervan meegenomen naar huis?

1 like

Lekker Morris, welke heb je aangeschaft de PP of de Vacheron?

2 likes

haha! I wish… daar heb ik met twintig jaartjes en een hbo studie niet genoeg geld voor :rofl: :rofl:

1 like

Ah, de Rolex dus? :wink:

1 like

Ik was een paar dagen vlakbij Maastricht dus vanochtend even een rondje in de stad gedaan en wat mooie dingen gepast. Ook leuk om zaken als Filipucci en Burger is te bezoeken, leuke gesprekken ook overal gehad en een paar mooie horloges gespast die ik altijd al is had willen proberen. Leuke gevarieerde collectie bij Filipucci en my god wat een grote hoeveelheid dure en bijzondere klappers bij Burger.

Nummer 1 is wel de Overseas, wauw wat een wijzerplaat en wat een tof ding! Zo’n diepe kleur heb ik niet eerder op een horloge gezien. Nr 1 horloge voor mij vergeleken met Nautilus of RO.

Verder eindelijk wat Tudor modellen gepast die ik al enige tijd is wel zien op mijn pols. De Pro, FXD en de Chrono met de zwarte plaat.

• Chrono: in Amsterdam steeds te horen dat die bijna niet geleverd wordt door productieproblemen. In Maastricht lag die in elke winkel :upside_down_face:. Niet te groot en tof ding.

• BB Pro: dit was de grootste verrassing. Vond hem zeker niet te dik dragen door de 39mm en denk dat hij door de fijnafstelling perfect te dragen is. Als die ooit met een witte plaat komt, dan ren ik naar de winkel.

• FXD: heel tof maar echt wel te groot voor mij. Had hem grappig genoeg kleiner verwacht, zie hem op dit forum blijkbaar vaak bij mensen met grote polsen :sweat_smile:.

Meest onverwachte horloge om te zien was wel de Loreato van GP. Niet de mooiste van alle met geïntegreerde band maar denk ik wel super comfortabel.

14 likes

Leuk verslag Max. Als de Vacheron nog even op zich moet laten wachten kan ik de BB chrono adviseren :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Excuses voor de slechte foto’s maar dit is de khaki field in het wit. Prachtig horloge alleen de band vind ik niks, gelukkig is die te vervangen natuurlijk. Op een mooi grijze suède band lijkt dit mij een topper!

4 likes

Mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt …

Mooi horloge, 3d lume dotjes vallen niet zo op zijn ook redelijk klein…

Mooie pelagos, past prima zou deze wel willen hebben … kwam wel tot de conlclusie (voor mij dan) dat dit prima horloges zijn en hun listprijs waard maar niet om helemaal los van te gaan met meer betalen of smeken voor op de wachtlijst… en dat mijn blauwe bb58 wel net dat extra qua uitstraling heeft , maar goed wie weet over een tijdje :wink::+1:

Ooit een Glashutte senator met grote datum gehad, vandaar dat ik toch even wilde kijken …
Alle twee mooi , grote van 43mm zou wat kleiner mogen (en minder prijzig :stuck_out_tongue_winking_eye:) lugs staan ook breed uit

De kleine is iel maar gaat net, gesloten bodem en kleine datum… dat wat bij glashutte nu net de kers op de taart is :zipper_mouth_face:

En de nieuwe aquatimer , yep 99% goed gekeurd…
Mooi op de pols, maat is goed … dikte ook
120hr gangs reserve :yum::+1:
Mijn vrouw wilde de bank al ophogen om te kunnen pinnen :joy::joy:
Ze wist niet dat er ook een zwarte is … die me net meer aanspreekt, die lag er niet … dus voorlopig ff afwachten :wink::+1:.

17 likes

Vind de blauwe echt een stuk sprekender. Je vrouw voelde het meteen goed aan: die had je moeten nemen! :grin:

2 likes

Vond m ook mooi maar wil de zwarte eerst even zien…. Niet achteraf :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Zo ik heb deze week ook twee pasrondes gehad. Welke vinden jullie het beste staan :wink:

Altijd leuk wat om de pols doen en zien hoe het staat.

Dag 1:

Dag 2:

14 likes

Ik vind de BB36 eigenlijk het best staan. Maar dat is o.b.v. deze wristshots die, het is al vaker gezegd, vertekenen. Kan me voorstellen dat een aantal van de overige horloges, die op de foto vrij groot overkomen, in het echt beter staan.

2 likes

De Tudors staan je erg goed. Maar deze springt er positief uit:

3 likes

Hé….die AT lust ik misschien wel…

1 like

nou het zijn allemaal hele verschillen horloges toch? is denk vooral beetje wat je zelf mooi vind toch?

1 like