Zeker. Was ook gewoon passen voor de lol
Dat is sowieso altijd goed!
Jouw vriendin heeft een goede smaak
Die is in goud ook heel leuk en verrassend betaalbaar. Veel leuker en speelser dan de symmetrische opvolger.
Op leer ook erg mooi, maar misschien toch liever op TT staal/goud, niet op voorraad helaas. De nieuwe Pelagos 39 was er ook niet. Ranger vond ik op foto’s hier en op het web ook best leuk, maar in het echt niet mijn ding.
Lastig lastig, kijk al langer voor een keer wat vierkants…
Tag heuer monaco, blijft mooi maar valt niet zo mooi op de pols …
Cartier santos … medium en gewone gepast, gewone vind ik niet slecht maar de monaco is wat bonkig en de santos eerder wat te gladjes …
Vandaag naar Aalbers in Velp, erg mooie zaak en super geholpen …en zeer veel keus .
Voor de Jaeger Reverso ….op papier qua maat lastig in te schatten maar eenmaal op de pols helemaal niet verkeerd .
Deze spreekt me het meeste aan …
Maar ze hebben meer moois wat de keuze niet minder makkelijk maakt
Polaris serie is ook super …
Daarna nog een iwc big pilot 46mm en de nieuwere 43mm gepast …
Helaas geen foto’s …
de grote is zoals het hoort, vet en mooi maar ik vind m te groot en door de prijs niet zomaar een erbij klokkie

De kleine ook mooi maar goed dat is het voor mij net niet naast z’n “originelere” broer

Nu maar eens goed bedenken wat ik wil, scheelt modellen blijven redelijk ongewijzigd … we gaan t zien
Wel eens aan gedacht maar nog niet gepast
Wat vond je van de hoogte van de reverso calendar tov de duoface tribute?
Klopt was iets meer aanwezig, maar mij stoort het niet … verhoudingen zijn goed
Dat was natuurlijk niet de calendar maar moonphase die je hebt gepast, zie die niet op de site staan van Aalbers, ben benieuwd of ze ook de gouden calendar hadden om een beter gevoel te hebben hoe de nieuwe stalen moonphase is.
Weer wat gepast, blijft soms lastig …
Alle 4 afgekeurd
Glansband is al een afknapper … idee is aardig maar totaal plaatje net niet.
Maat past veel beter op mijn pols dan de quarts versie … mooi gemaakt, band iets minder dat ben ik bij gs intussen gewend maar ik zie er geen €5700,- in …
Monaco nog een keer gepast om het zeker te weten , model is net als sommige andere horloges … super maar niet op m’n pols.
39mm vierkant, dikke kast met vlakke bodem valt het niet echt mooi … jammer.
Stond al even op mijn lijstje, had eerder niet door dat het plexiglas heeft en de hoogglans lunette helpt ook niet …
Toch nog maar een keer terug naar jaeger en iwc
100% goedgekeurd
Pwoah, die is mooi hoor. Taupe lederen band erop
Wederom vandaag de ‘van der Gang’ gepast en vergeleken met de uitvoering met de rosé wijzers (duurde even omdat ze in September op vakantie waren ) maar de uitvoering met de staal-blauwe wijzers heeft toch de voorkeur dus deze maar besteld
zal wel begin 2023 worden voordat hij gemaakt is
Gefeliciteerd Ralph. Prachtige keuze
Dank je heb uiteindelijk mijn eerste keuze besteld
Oh fijn ok naar uit te kijken!