Wat heb jij gepast?

Kopen dan!

. .

14 likes

De laatste Breitling vind ik wel erg mooi staan :ok_hand:t2: maat is meer dan prima ook!

Maar een JLC is toch wel een andere klasse ben ik van mening :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Als je inruilt :grimacing::star_struck::thinking::face_with_hand_over_mouth::roll_eyes:

2 likes

Lezen is een kunst … 🫣
Had niet gelezen dat dat voor mij bedoelt was :grimacing:

Yep erg mooi, zal het even laten bezinken :+1:

1 like

Gaat de deep sea weg?:scream:

1 like

Wacht even. Ook @Myspeedyworld.

Die van mij gaat niet weg!

ik bedoel koop er 1!

2 likes

Bij mij gaat niks weg. :grin:

Nieuwe statussymbool. Ik kan afschrijving lije :sunglasses:

2 likes

10 likes

En? Wat vind je ervan?

De iwc ga ik ooit kopen🤪 de Monaco was meer omdat Max m draagt. Ben ik persoonlijk niet zo’n fan van!

1 like

is misschien wel het coolste horloge ooit gemaakt. :sunglasses:
Niet het meest ergonomische, wellicht, maar wat een wrist presence en wat een uitstraling! :star_struck:

1 like

T is weer #ku*licht

Ik heb om een 37 mm H1 in brons met de oude wijzerplaat. Lugs zijn veel meer gebogen dan de H2

.

Dit is rose goud met de nieuwe wijzerplaat. Chronometer is verdwenen tov van wat op de site staat en tov t model wat ik om heb geen afgekapte 6 meer en kleine seconde is groter geworden. kleine seconde wijzer kan ook in dezelfde kleur als uren en minuten wijzer.

2 likes

En kreeg je er al n kriebel van in je buik?

1 like

Zeer mooi. Zekers.

Maar eerst nog eens de maanfase passen. Santos lonkt ook nog altijd.

Mja kan niet alles hebben :grimacing:

Maanfase is zo goed als van de baan. Price aint right. Wat ik graag wil hebben en wat ze bieden (met alle respect letterlijk een paar procent vind ik redelijk lachwekkend) ligt te ver uit elkaar. Op de Santos idd niks mogelijk maar daar zit pakweg aardig wat geld tussen…. Maar heel leuk de Santos

Dadelijk word @Fate_Amenable_To_Change nog boos :kissing_heart:

5 likes

Is dit geen alternatief? Kun je er wellicht nog wat bij kopen :thinking:

2 likes

Ik vrees dat de korting niet hoger word.

Kijk dat een klein merk oa Hentschel niks voor je kan doen ja echt prima. Snap ik. Net zoals maanden wachten op je horloge.

Maar een grote keten zonder namen te noemen mij 2.5% als best and final geeft terwijl ik eigenlijk een aantal keer dat had verwacht tsja. Had een mooi rond getal in gedachte.En nee ik probeer niet btw te kopen. Dat zeker niet.

13 likes

De laatste breitling is voor mij zeker de fraaiste! :sunglasses:

1 like

Ik was best wel onder de indruk van de oris met rode plaat….

16 likes