Ik vind de B&R maar dan de gewone uitvoering op rubber helemaal
Die lag er ook. Maar weinig tijd en niet omgehad.
Het ziet er allemaal echt wel mooi uit dat B&R
't is dat je het nu zegt. Maar ik had helemaal niet gezien dat die plaat rood was. Dacht donkergrijs of zwart. Rood is idd een gave kleur voor een wijzerplaat. Weet ook niet precies waarom…
In 't buitenland zeker?
Zürich Airport. Wel besteld, zou niet lang duren. Dacht ze
O.k., ik heb behoorlijk wat in m’n handen gehad, afgelopen zondag, in Utrecht.
Maar ik was vooral benieuwd naar deze.
En oh, wat was ie mooi! Toont wel groter dan je zou denken, voor een 39mm en, door de lugvorm en -afmetingen, draagt ie echt anders dan een 1521. Hij ‘knuffelt’ de pols minder. Maar het is wel een heel gaaf ding en ik heb nog geen GMT…
Een band is als de wielen op een auto, heel belangrijk voor de optische ervaring maar uiteindelijk ook heel makkelijk te vervangen. Zeker als je nieuw koopt zal een goeie juwelier je gewoon van dienst zijn en er een band naar wens opzetten. En anders is de aftermarket keuze gigantisch, van goedkoop tot wel zo’n €500.
Een bandje mag nooit doorslaggevend zijn
Toch eens de Grand Seiko SLGH005 /White Birch gepast……wat schitterend horloge!
Alleen een beetje jammer dat de foto van de caseback niet gelukt is, dus als iemand nog een mooie hi-res foto heeft??
Klopt jd hebt gelijk, maar de rest vond ik wel aardig maar niet echt iets voor mij met het prijskaartje wat bij het horloge hoort …
Opzich jammer want van te voren dacht ik wat anders
Deze gepast voor de fun, eigenlijk een heel erg tof horloge. Was wel onder de indruk. Ik loop eigenlijk altijd voorbij aan RADO. Misschien moeten we daar maar eens meer aandacht aan besteden. Helaas geen live foto…
Daarna even een paar seiko’s geprobeerd:
De spb313… hier nu te koop… erg tof, wit is wit, lekker draagbaar, maar twijfel over uitstraling band…
Dan de Save the ocean series… ik ging voor de SPB301 (wit/zilver)… ik vind de Willard case echt heel erg tof en fijn dragen. Ik heb nu de zwarte maar deze mag weg… ik wil iets met meer kleur. Deze was wel leuk maar niet het Wow effect… daarna even de SPB299 geprobeerd. (Er is iemand die het Seiko topic hier vol mee gooit ) . Deze ook omdat hij niet zo groot is (lug-lug). Dit was echt wel even wow! Hier doet de wijzerplaat goed zijn werk, en het blauwe stukje op de seconde wijzer maakte het af. De Willard is veel brushed, deze veel meer polished. Ik houd dan toch meer van bling bling…
Hier slechte plaatjes… ik had haast…
Geen foto’s gemaakt bij Gassan maar ik heb deSpeedmaster gepast, was wel onder de indruk. Het was heel druk door de drukte m’n platen vergeten mee te nemen.
In mei heb ik bij de AD aangegeven geïnteresseerd te zijn in een Zenith Defy Skyline met zwarte wijzerplaat en afgelopen week kreeg ik een belletje dat er eentje binnen was gekomen. Vandaag ben ik langs geweest om hem te passen.
Echt een prachtig horloge, mooie gedetailleerde wijzerplaat, goede afwerking en komt heel degelijk over. Jammer genoeg is hij naar mijn smaak toch te groot voor mijn 16,5 cm pols. Ik ben gewend wat kleinere horloges te dragen en ik ben bang dat ik aan deze maat niet kan wennen.
Wow!
Twee Seiko’s gepast eerder deze week…
Alpinist Deep Lake,
Prachtig, maar net iets te klein.
Sharp Edged,
Geweldig, zeker qua pasvorm.
Ben van beide nog niet 100% overtuigd.
Wordt een lange zit tot Kerst
heel mooi! prachtig en bijzonder zo goud en blauw. echte klassieker! alleen gepast of wil je hem ook hebben?
zit een mooi doos bij zo te zien. die kreeg ik niet. ik heb wel een upgrade van het leren bandje, dat dan weer wel.
Absoluut, z’on prachtige kastvorm ook.
De afgelopen jaren vrijwel alles gezien en gepast maar deze Vacheron is voor mij perfectie.
Voor nu alleen even gepast, ooit…
Leuk! Fijn om wat te dromen te houden. Thanks voor de pics in ieder geval.