Wat heb jij gepast?

15 likes

Gs en Oris.

GS slgh013. Ijzig cool. Wow :star_struck:.Heel vet in t echt maar die maat….

Altijd weer dat k** licht bij een ad.

Oris

Gelijk maar een pol voor de GS. Ik persoonlijk vond t een erg grens geval qua maat. Ik twijfel (erg)

Wat vind HF?

1. Gs past (net)
    1. Gs is te groot

0 stemmers

1 like

Die GS is wel heel erg gaaf. De Oris daarintegen vind ik wat saai.

1 like

Eens.

Ik heb de Chronoris altijd al willen passen maar te lang gewacht toen die nog gewoon te krijgen was.

En nu leuk maar niet heel bijzonder. Zeker niet als je m naast die high beat legt. Geen vergelijk zeker niet qua prijs.

1 like

Is echt een twijfel geval. Ik denk net te groot dat je gaat storen aan de lugs bij het dragen na een lange dag

Niet te zeggen, o.b.v. zo’n wristshot. Vertekent altijd behoorlijk. Dus je moet voor een spiegel gaan staan en dan een foto van jezelf nemen, met het horloge om. Dan zie je goed hoe het echt staat en de verhoudingen.

ChronOris is ook een leuk ding!

2 likes

Helaas niet te koop…

7 likes

Dit is lekker zeg!

23 likes

Tudor Pelagos 39 lekker technische band en sluiting. Bezel en dial beetje shiny vergeleken met m’n vadso Pelagos LHD.
Formaat perfect op 17cm pols, in spiegel kwam ie wat klein over (het horloge)

Tudor Black Bay Pro gaaf maat ik heb al 3 GMT’s en gebruik die functie nooit :crazy_face:
Formaat perfect op 17cm pols

Rolex GMT Master² gewoon gaaf alles klopt maar als ik al goud zou willen dan full throttle en direct deze ondraagbare
Edit of die met die groene dial van @Sub64😎

Rolex Explorer 39 cool maar ook tikkie saai. Maar ook wel weer cool. Wat denkt HF? :hugs:

15 likes

De wijzerplaat van die Bathyscaphe is zo vreselijk mooi! :heart_eyes:

15 likes

Fijne pasronde

Vond je de bb pro niet te dik?

Ik vind hem echt super alleen de dikte…. Zou hem echt graag een keer willen maar had iets dunner moeten zijn.

7 likes

Ondanks dat je de GMT functie toch niet gebruikt, zou ik voor de BB Pro kiezen

6 likes

Ik ben vrij nieuw hier en heb vorige maand mijn eerste bezoek aan S&C gehad.

Mocht deze passen, en nja ik vind hem heel vet ondanks alle haat die ik overal tegenkom haha.

Mocht hem niet meenemen helaas. Wel deze toen aangeschaft en daar ook blij mee :grinning:

16 likes

Dikte viel mij niet tegen eigenlijk maar ben LHD gewend natuurlijk

Ik vond dat eerlijk gezegd niet vervelend. Was vooral verbaasd dat de 39mm het horloge echt goed doet.

1 like

Staat er niet eentje te koop van @Kahan?

2 likes

Die heeft er blijkbaar 1 te koop gehad, zie ik. Niet exact dezelfde maar is ook al verkocht.
Ik ben overigens niet op zoek, maar was met iemand mee. Toen heb ik hem gepast en vond het zeer geschikt. Dus kon in niet laten om toch te informeren of die te koop was. Helaas.

Desalniettemin bedankt voor de attentie.

Deze afgelopenweek gepast toen ik bij S&C mijn bb58 op leer heb leten zetten. De explorer 1 is absoluut mijn favoriete horloge. Helaas 36 mm is echt te klein.

5 likes

Die van mij is verkocht.

Fijn voor je, ik vond hem al lang (misschien onterecht) te koop staan!!

1 like