Niet te zeggen, o.b.v. zo’n wristshot. Vertekent altijd behoorlijk. Dus je moet voor een spiegel gaan staan en dan een foto van jezelf nemen, met het horloge om. Dan zie je goed hoe het echt staat en de verhoudingen.
Tudor Pelagos 39 lekker technische band en sluiting. Bezel en dial beetje shiny vergeleken met m’n vadso Pelagos LHD.
Formaat perfect op 17cm pols, in spiegel kwam ie wat klein over (het horloge)
Tudor Black Bay Pro gaaf maat ik heb al 3 GMT’s en gebruik die functie nooit
Formaat perfect op 17cm pols
Rolex GMT Master² gewoon gaaf alles klopt maar als ik al goud zou willen dan full throttle en direct deze ondraagbare
Edit of die met die groene dial van @Sub64😎
Die heeft er blijkbaar 1 te koop gehad, zie ik. Niet exact dezelfde maar is ook al verkocht.
Ik ben overigens niet op zoek, maar was met iemand mee. Toen heb ik hem gepast en vond het zeer geschikt. Dus kon in niet laten om toch te informeren of die te koop was. Helaas.
Deze afgelopenweek gepast toen ik bij S&C mijn bb58 op leer heb leten zetten. De explorer 1 is absoluut mijn favoriete horloge. Helaas 36 mm is echt te klein.
Even deze en een PRX gepast. Voor de prijs is dit echt een top ding, maar de PRX is kwalitatief wel echt super kwaliteit. Alleen foto van de Citizen gemaakt