Breitling Only Deel IV

Ik vindt deze dus zo mooi!!! Ben jaloers!:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Oeh die combi is ook echt nice zeg!!

Ik heb een heel deel banden. Alles moet wel bruin/beige getint zijn…

Een blauwe croco ligt hier gewoon in de kast. Geen match…

1 like

12 likes

15 likes

Mooi ff op vakantie, thuis met teveel horloges blijf ik wisselen kijken en vergelijken … afwegingen maken, wat wil ik … iets anders erbij of mag er wat weg.

Nu 1 horloge bij me, en is het prima… verveelt niet , ik kan natuurlijk niet wisselen maar heb de behoefte ook niet .

Dat is een goed teken :wink::+1:.

Natuurlijk wel een beetje rond gekeken, er wordt vaak op Breitling gezeken … maar als ik zo bij andere merken kijk, doet breitling het op het ogenblik volgens mij nog niet zo slecht.
Genoeg keuze , diversiteit in de modellen … ligt genoeg in de winkels en goedkoop zijn ze niet maar ze hebben een prima uitstraling , naams bekendheid en de andere merken zijn ook niet goedkoop :zipper_mouth_face::+1:.

Zie ander topic, bij het passen zitten geen breitlings … want die heb ik genoeg, ik wil eigenlijk een keer wat anders erbij maar dat kan nog wel eens lastig worden of veel geld gaan kosten :joy:.

Mooi de Superocean om de pols …

Deze foto maakt van de locatie geen groot geheim :wink:

10 likes

Ik moet die nieuwe superocean echt eens een keer passen. Ben blij met het oudere model maar als jij deze dan weer post… :grin:
Beide zou ik niet willen maar wellicht upgraden naar de nieuwe?!

2 likes

Ik had ze alle twee te koop staan, omdat er bij mij ook 1 weg mocht … kon niet kiezen en ze zijn zo anders dat ze naast elkaar ook niet verkeerd zijn blijft lastig :joy::+1:

Voorlopig blijven ze zolang ik niet van gedachten verander, biedingen waren zo bedroevend … dat wat ze boden krijg ik over twee jaar ook nog wel :joy:

2 likes

Een Super Superocean moet er ook nog eens komen, maar het zou best wel eens een SO Heritage kunnen worden.
Dat is pas voor volgend jaar, tijd genoeg om eens goed te oriënteren :slightly_smiling_face:
Eerst woensdag a.s. mijn Chronomat ophalen, en dan is het wel even mooi geweest :sunglasses:

1 like

De SuperOcean 44 gaat hier zeker komen. Ik wil het liefst een nieuwe of een jong gebruikte. Zwart op staal is de eerste keuze. Hoop dat ze snel in de outlet gaan komen, vanaf nu wekelijks even bellen :blush:

Hierna is het ook klaar hier :wink:

2 likes

Een SO is ook eentje op mijn verlanglijstje. Al dank ik wel dat ik waarschijnlijk eerst de Colt koop. Of, met enig geluk bij VM Watches een
Colt Skyracer. Lijkt mee een hele fijne daily beater en denk ook beter dan mn Indy 500. Is ook niks mis mee, maar een Breitling heeft iets speciaals.

1 like

Ik ben echt wel een Breitling liefhebber en ondanks dat het één van de beter verkopende modellen is van Breitling vind ik een SO Heritage echt helemaal niks… ach, smaak…

2 likes

Dat heb ik dus ook heel lang gedacht, maar begin mijn mening tóch iets bij te stellen.
Ach, ooit kom ik er wel uit :wink:

3 likes

Aan elke Breitling zit iets van bling

12 likes

Dat heb ik ook heel lang gedacht, en dat denk ik nog steeds :smiley:

3 likes

Helaas heeft Breitling geen zwarte canvas strap in het assortiment, ik heb er daarom 1 laten maken.

6 likes

14 likes

Wel een zeer mooie band!

Bedankt! Ik heb de antraciet versie van Breitling en heb gevraagd of ze hem exact zo konden maken maar dan volledig zwart. Komt hopelijk snel binnen, past mooi om de Bandit (of misschien wel een Night Mission :wink:).

3 likes

Dadelijk een patent op vragen😂

1 like