Tijdje geleden deze bronze Tudor BB 43mm om gehad. Toch wel benieuwd of deze inderdaad zo groot om de pols is.
Wat denken jullie

Tijdje geleden deze bronze Tudor BB 43mm om gehad. Toch wel benieuwd of deze inderdaad zo groot om de pols is.
Ja te groot die lugs gaan redelijk ver voorbij je pols
Hij is inderdaad groot. Maar het zou net kunnen, imo. Toch denk ik dat een 58 qua formaat beter zou staan.
Prima wat mij betreft…niets mis met het formaat. Ook een van de mooiste Tudor’s.
En? Gisteren toegeslagen?
Is ie al verkocht? Dat is mijn oude! Zou nu eerder voor de versie met blauwe plaat gaan, maar er zijn wel meer horloges die ik soms mis, de Monaco bijvoorbeeld ook.
Mwah in 35 mm
Voor iets donkers erbij.
Allebei heel erg mooi in 36 en respectievelijk 37 mm
I am a sucker for blue. 36 mm
‘Roze’ wijzerplaat. Maar dat zie je alleen onder bepaalde licht inval. Edit: Is geen 35 maar 33 mm. De lugs zijn laaaaaaang bij de Orion
Hoe beviel de Captain Cook? Nog nooit een vastgehad em ben altijd wel benieuwd naar de bouwkwaliteit
Zo zit mijn twijfel weer bij de krasgevoelige bezel.
Ja, da’s ook wel een dingetje, idd…
Was helemaal in orde en degelijk.
Als ik voor een zwarte wijzerplaat zou moeten gaan zou ik t lastig vinden om te kiezen tussen deze twee. Prijsverschil is immers ook niet zo groot.
Vandaag liep ik per toeval tegen juwelier De Tijd aan en heb besloten om even naar binnen te gaan om te kijken. Dat kijken werd zitten en passen. Leuke mensen en werd geholpen door een echte watch nerd. Prima vermaakt dus!
Ze hebben de nieuwe Oris al, dus die wilde ik wel even zien en passen.
Een Aquis blijft een horloge waar ik het nog steeds niet over eens ben, dus die werd ook uit de vitrine gehaald.
Na een uur gezellig kletsen en passen wilde ik naar huis gaan, maar de beste jongen wilde nog heel graag dat ik één horloge ging passen. Gewoon omdat het kon.
Dat was echt fantastisch. Ik heb niet zo veel met een Daytona, maar dat je het in de handen mag houden en mag passen, vind ik wel speciaal en kan ik echt waarderen.
Ik kwam binnen en had nadrukkelijk gezegd dat ik alleen even kwam kijken en inspiratie op doen. Maar ondanks dat namen ze echt de tijd voor me! En omdat de jongen ook echt een liefhebber is, was het een super leuk gesprek!
en? hoe vond je hem?
Even wennen maar wel gaaf!
Pluspunten:
Minpunten:
Hij kost €4200 en dat zou ik zelf niet direct uitgeven voor dit horloge. Voor dit geld ga ik liever kijken naar een Tudor Pelagos 39 of Black Bay Pro.
ahhhh dank je wel!
Hier was ik inderdaad wel nieuwsgierig naar. Het lijkt me wel een gave kast en ook wel bijzonder in die prijsklasse (denk ik?).
Maar inderdaad…
Dat is niet niks en denk inderdaad ook niet dat ik dan bij Iris zou blijven.
Maar wel leuk horloge!