Wat heb jij gepast?

Hoe was het kleur van die Kermit? Mij lijkt het alsof de witte markers niet bijzonder goed leesbaar zijn, maar dat kan aan de foto’s liggen :blush:

13 likes

Viel mee! Je moet hem in het echt zien, dan snap je wat ik bedoel. Ik had er weinig moeite mee in ieder geval. Vond het horloge alleen niet helemaal mijn ding. Wel een knap apparaatje hoor.

Poeh! Die sunburst van die aqua terra is heel nice!

Tof he!

Roségouden speedmaster :drooling_face: zwaar om de pols maar als die binnen reach was zou ik heen moment twijfelen.

10 likes

Vanochtend eens gevraagd of ik de mid-size Santos de Cartier mocht passen. Had ik nooit moeten doen, want nu staat er weer iets op het lijstje dat ik niet zo 1-2-3 kan betalen :money_mouth_face:

(Crosspost)

9 likes

Zou gewoon afwachten totdat één in het blauwe gedeelte komt. Scheelt je gauw 1 a 2k.

1 like

Gepast, prijs netjes maar denk dat de Sub het telkens wint. Kleur groen is super, van groen naar zwart en allerlei andere tinten.

11 likes

14 likes

Het kan de foto zijn maar hij lijkt nogal fors voor je pols.

1 like

Lijkt misschien op de foto. Maar draag altijd m’n sub.

1 like

Maar een sub is ook iets kleiner in diameter en lug to lug toch.

1 like

Klopt! Staat me ook beter al zeg ik het zelf haha.
Ook nog Oris Aquis caliber 400 gepast:

Geen foto’s ook gepast: Tudor black Bay. Te dik stond niet mooi. Ook breitling super ocean heritage 42mm blue. Heel mooi alleen de glimmende mesh band afknapper. Dit was allemaal op Gran Canaria Meloneras.

2 likes

FRG Medium Santos, vet ding maar beetje rare combinatie met mn roze huidje :joy:

Mocht wel mee :+1:

2 likes

Even terugkoppelen naar hier: Jouw collectie op één foto deel IX - 722 van stynr

Ik ben wat gaan passen.

Ook nog een Pelagos 39 gepast bij een andere AD maar hier mocht ik geen foto van Nemen :man_facepalming:. BB 54 was niet aanwezig.

Wat is de gekleurde ZEP prachtig :heart_eyes:.
Ik was ook aangenaam verrast door de Defy, draagt erg lekker.

16 likes

Serieus? Wat bezielt die mensen? Stiekem wel benieuwd welke ad dat was…

4 likes

Ik zal geen namen noemen maar het was in Gent :wink:

1 like

Deze is ook een mooie toevoeging

6 likes

Zeker waar echter spreken me de gekleurde subdials me meer aan.

1 like