Wat heb jij gepast?

afbeelding

9 likes

O.k., ik wilde vandaag toch echt 'ns een keer een Certina DS Action Diver (hele mond vol :sweat_smile:) in 38mm passen, die mij al een tijdje in de etalage van de Certina AD bij mij in de buurt lag aan te staren. Wat denk je? Was ie weg! :open_mouth: Verkocht! :frowning: Dus niks passen
 :grimacing: :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Dat is een teken @TagEd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als je in de buurt van Nijmegen bent mag je altijd komen passen. Koffie is gratis :slightly_smiling_face:

1 like

Thanks, man! Ik hou 't in gedachten! :+1: :coffee:

1 like

voor wat dient dat knoppeke? Of hebben ze er een helium escape valve ingestoken :smiley: ?

1 like

Ja ook zoiets bijzonders. Da’s om de datum te verzetten

Dat schijnt bij dit caliber zo te horen :face_with_monocle:

Volgens diverse sites 14.5mm. En daarmee overschrijdt hij al de gulden WilSeiko-regel: dikte maximaal 1/3 van de diameter. Diameter is 42mm, dus te dik.

Niet handig voor mensen met een collectie.

Even een meetup doen met @RickyG6 die heeft er een!

2 likes

I know. 't is ook een beetje zijn schuld. :laughing:

2 likes

Glad I could be of service :stuck_out_tongue_winking_eye:

image

2 likes

Ik zit nu dus Seinfeld te kijken! S4:E12 “The Pick”.
Heerlijk!
Seinfeld GIFs - Gemakkelijk GIFs Delen | GIFs.nl

2 likes

Tot mijn verbazing zag ik de nieuwe TAG Heuer Carrera “Glass box”, die deze week tijdens watches and wonders was gereleased, al bij de lokale AD liggen. Kon het niet laten om m toch even te passen en ik was positief verrast! Goeie maat en mooi heritage design. Heeft wel wat weg van de carrera chrono limiteds die al eerder waren gereleased, maar door de wijzerplaat die aan de zijkant omhoog loopt heeft het toch op de een of andere manier wat meer karakter. :eyes:

27 likes

Gisteren bij Gassan en de Oris boutique geweest.

Kwam voor een Pelagos 39 maar die was er niet meer. Gekeken naar een FXD (en gepast). Bij Oris 2 cotton candies en de nieuwe Kermit gepast. Quirky dingen die cotton candies.

11 likes

@Turn-O-Graph In haarlem ligt bij S&C nog een pelagos 39 in de vitrine (2 dagen geleden in ieder geval).

Hopen dat hij er volgend weekend nog ligt
:joy:

De blauwe en cream linen KS.
P.s. alleen de blauwe en groene liggen er nog :money_mouth_face:

7 likes

Singapore

Allebei toppers :blue_heart::blue_heart:

16 likes

Ze hebben em ook in titanium, heeel leuk!

10 likes

Wow beide inderdaad heel mooi!! Die Tudor verbaast me hoe mooi die sunburst is.