Echt een leuke duikert
Maar ook 1k leuk? Voor mij echt overpriced.
Maar ziet er zeker sportiever uit dan veel doorsnee-duikers.
Ja ach, wat kost een biertje?
Hoewel het niet mijn type horloge is vind ik het niet overpriced. Ken geen andere Zwitserse automaat in een carbon case voor rond de 1k.
Denk dat het overpriced imago vooral erin zit omdat er Tissot opstaat. Als hier Longines op had gestaan dan was het een koopje geweest.
Ik vind het eigenlijk wel een nette prijs. Zo’n horloge kost gewoon geen 300 Euro en dit is gewoon geen ‘low-budget’-spul. Ik vind een vanafprijs van 6K voor een Seamaster overpriced.
Zo zie je het verschil in horloge-beleving: ik let kennelijk meer op uitstraling en jullie meer op techniek en historie. Techniek vind ik ook wel interessant, maar wil de waarde van een horloge ook wel kunnen zien of voelen.
Sinn u50. Cool horloge.
Helaas alleen in zwart aanwezig. Had m liever in staal kleur gezien en met bracelet. Maar ik wil m niet helemaal afschrijven.
Dornbluth. Deed t helaas niet voor mij. En dat heb ik niet heel vaak. Moet @tompj gelijk geven.
40 mm aka zwarte wijzerplaat sowieso te groot. En daarmee gaat eigenlijk een ook een streep door de Cornehl. Is l2l net wat kleiner dan de Dornbluth met de zwarte wijzerplaat…
En ik snap waarom de 38.5 (lichte wijzerplaat) bijna t dubbele kost alleen vind ik t niet waard.
Terug naar de tekentafel
Vandaag deze even mogen bepotelen… in de categorie bijzonder staat hij bovenaan de “pikorde”
Bijzonder met hoofdletters… vol goud en een kruiwagen diamanten Originele Rolex PearlMaster
Als Rolex fanboy deed het me wel wat! Zou ik het kopen? Nee dat gaat hem niet worden. Niet sportief genoeg
Maar wat een ding
Zitten er ook diamantjes op?
Dat zou ik even moeten navragen
Knap dat ze het kunnen maken, maar wat een afzichtelijk horloge.
Tja over smaak valt niet te twisten… maar knap gemaakt is het zeker!
Vandaag een aantal horloges gepast, wat vinden jullie mij het beste staan? De white birch was prachtig om omgehad te hebben maar die zal voorlopig buiten bereik blijven.
De horloges komen allemaal niet goed tot recht door mijn gebrekkige fotoskills en het felle winkelcentrum licht
Spirit
Hoe draagt de Jubi?
Naar mijn idee goed, maar had hem niet op maat gemaakt om de pols. Op het eerste gevoel geen hair puller iig
Hoe droeg de GS?
De big eye
Spirit of GS
Longines