Blauwe GS!
Was voor m’n werk bij de nieuwe SC
in Eindhoven. Kon het niet laten te vragen of ik m’n grail mocht passen. Hoopte stiekem dattie tegen zou vallen…fack! Wat een baas van een horloge is dit. Ff doorsparen dus.Vandaag de Oris Aquis gepast.
39 en 43mm. De foto’s vertekenen een beetje en de 43mm viel irl beter mee al neig ik persoonlijk wel naar de 39.
Oorspronkelijk zat ik met de zwarte plaat op zwart rubber of de grijze plaat date reliëf op rubber in m’n hoofd maar die hadden ze niet liggen, enkel zwart en grijs (geen date reliëf) op staal. De blauwe 43 zat wel op rubber.
Droegen beide overigens wel fijn.
43mm small seconds met blauwe plaat, puur voor de maat:
39mm met grijze plaat:
Keuzes, keuzes…
Cool ding.
De gele lijkt mij wel wat!
Vaak een like op je foto’s…
Maar deze
Eens en met het groene bandje!
Vandaag de rode Seiko Presage Sharp Edge geprobeerd. Prachtig formaat en model…
…maar ik erger mij werkelijk groen en geel aan het feit dat het Seiko logo is ‘ingelijst’ en het patroon van de dial er niet gewoon onder doorloopt:
Geeft mij een AliExpress-vibe die mij totaal niet aan staat. Alsof het budgettair gezien niet mogelijk was een mooi ‘zwevend’ logo te maken op deze oneven dial.
Antwerpen?
Vanuit persoonlijk oogpunt zou ik de UN kiezen.
Alleen had die datum van mij er niet hoeven zitten. Die keuze heeft ermee te maken dat ik al een ZEP heb.
Anders ben ik t roerend eens met @APMV.
Nee Antalya Turkije
Dank je en heb deze al eens gehad en was weer erg blij verrast
Misschien eens kijken of deze nog ergens te koop is
Zal er wel weer het een ander uitmoeten maar daar is een begin mee gemaakt
@whisky, ben het ook denk ik wel met je eens
Ik vind dit verder zo’n goed gelukt horloge, dat ik me wel over dat ingekaderde logo heen zou kunnen zetten. Maar ik koop 'm niet. Draag bijna uitsluitend duikers en heb daarna een 3-wijzer Carrera (die ik eigenlijk ook al niet heel vaak draag ). Dus een dergelijke Seiko zou, hoe mooi ik 'm ook vind, in de horlogekist blijven liggen.
Ik kan mij er nog niet overheen zetten, iedere gek z’n gebrek zegmaar…
Een paar dingen gepast.
Twee uit de “koopjeskast” en de rest uit de Vitrine.
Boek heb ik meegekregen, best een leuk boekje
Bell and Ross staat heel erg mooi👌