SUPER!
Mooie collectie Ben!
Eerste ervaring.
Muisstil en de via de App in te stellen juiste programma voor jou type horloge is super.
Bediening via de telefoon gaat rente simpel en je kan alle kanten op.
Design is gewoon neutraal. Gewoon.
Horloge van elk formaat is echt in 2 tellen goed erin te zetten. In de houder, knopje en hij spant aan en dan in de wonder klikken de houder met horloge. Zo met led aan is het een mooi display. Hijnstopt telkens zoals op de foto. Nice. Maar dan komt het grote nadeel ook om de hoek.
Met led aan en als de wonder doet draaien komt je horloge elke keer even in de schaduw van de houder! Er zitten twee uitstekende rondingen aan die hier schuld aan hebben. Dat gaat klussen worden want het stoort mij, heb al gezien dat ik ze wel verwijderen kan met zaag en vijl.
Hoe de wonder het horloge met het juiste programma op peil gaat houden moeten we nog mee gaan maken.
Mijn excuus voor de tekst… ik zie dat er van winder …wonder is gemaakt… kan beter berichten typen van tablet dan via tel. Met de tel zie ik niet wat ik type…
Maar goed.
Vandaag de “flappen” die voor schaduw zorgen eraf gezaagd en nu is de watch winder helemaal perfect!
Vind het wel heel bijzonder trouwens dat dat schaduw gevalletje aanwezig is. Dom en erg storend lelijk design fout.
Een jaar geleden dit topic begonnen en nu dan weer even oppakken.
Ik heb deze twee kanjers vandaag op de winder staan: Oris Artelier Complication, omdat het een absoluut pestwerk is om steeds gelijk te zetten… en de Tudor Heritage Black Bay (net als toen ik dit topic begon vorig jaar) omdat ik hem deze week een paar keer draag.
Allebei mooi Roel, maar die Breitling…
Mooie collectie zo bij elkaar!
De breitling gaat op de winder als de sub of speedy om de pols gaat. En verder blijft de winder leeg want de sub en de speedy (niet dat de speedy ook maar iets aan de winder heeft) liggen in t safe-loket bij de bank als de breitling om de pols zit. Ik ben dr allemaal zo druk mee joh😂
Euh… ‘lagen bij de bank’
Op deze mooie ochtend mijn oude verjaarde topic maar weer eens nieuw leven inblazen. De watchwinder is dezelfde nog steeds, maar er staan vandaag andere horloges op. Twee horloges met complicaties permanent ,
omdat het een pestwerk is om ze iedere keer opnieuw gelijk te zetten als je ze hebt laten stil vallen.
Wat staat er bij jou op de winder vandaag?
Fijn weekend gewenst allemaal!
Koop dan lekker quartz. Das nog accurater ook
Ik vind het helemaal niet erg om hem effe gelijk te zetten en aan te zwengelen, dat heeft ook zijn charme.
Watchwinder, het is voor mij een overbodig luxe dingetje.
Het staat chique, dat dan weer wel.
Niks… heb geen watchwinder.
Ik breng ze weer tot leven na enkele weken, geeft een leuk gevoel. Heb EHBO cursus gevolgd.
Nou…, charme?
Er is een horloge waar ik compleet maf van wordt als die gelijk gezet moet worden…
Want Als dat moet, dan breek ik mijn nagels bijna, heb zere vingers van het voorzichtig, maar toch met kracht verstellen, en krijg ik woeste smijtneigingen. En dat kan the little precious Dan weer net niet hebben
Degene die dezelfde hebben zullen meewarig kijken en beamen knikken.
Nou daar is zo’n watchwinder dus bijna perfect voor.
Stomme is, ik heb er 2, samen goed voor 5 klokkies en ik heb ze nooit aan, vind ze te rumoerig
Deze dus:
Precies dit!
Hoi Frank! Die Mido is zeer de moeite waard, maar inderdaad ‘een pest en een plaag’ om opgewonden te krijgen. Ik heb de chronometer versie aan milanaise band een tijd gehad en genoot ervan. Het opwinden en gelijkzetten was echter een doffe ellende en daar was de winder dan de ideale oplossing voor. Ik gebruik hem ook alleen maar voor dit soort moeilijke gevallen en horloges met veel complicaties zoals op mijn foto.
Ik zie dat dat ding op 1000 staat, zou 650 niet genoeg zijn i.k.v. onnodige slijtage etc?
Of is dat een te nerdy vraag…?