Ik m’n Tudor Black Bay Heritage en m’n Longines Hydroconquest (39mm), omdat ik morgen geen zin heb om op te winden en gelijk te zetten
FIJNE ZONDAG NOG !
Ik m’n Tudor Black Bay Heritage en m’n Longines Hydroconquest (39mm), omdat ik morgen geen zin heb om op te winden en gelijk te zetten
FIJNE ZONDAG NOG !
[URL=http://s236.photobucket.com/user/flatsix_porsche/media/Schermafbeelding%202017-02-12%20om%2017.19.21.png.html][/URL]
Vond dit wel grappig exemplaar, kost overigens > 100K…
Voor de duidelijkheid: Ik heb geen watchwinder, vind ze zoo duur, koop ik weer liever nieuwe klok voor.
En de discussie over wel of niet beter voor het uurwerk zal toch wel nooit echt beslecht worden…
Niet misselijk dat ding!
Inderdaad gaat die discussie niet beslecht worden en dat is ook begrijpelijk. Het is iets persoonlijks en daarover is het altijd moeilijk debatteren
Zelf gebruik ik de winder zeer zelden, alleen als ik van tevoren weet dat ik b.v. maar voor een paar dagen ga wisselen van klokje aan de pols. Bij duikersklokken heb ik dan vaak geen zin in de ‘heisa’ van gelijk zetten, opwinden en de schroefkroon weer in en uit draaien. Een luxeprobleem dus
Niets. Op geen van drieën. Zoals als bijna altijd…
Zou best een watchwinder voor meerdere klokjes willen hebben, maar ze zijn te duur
Heb hier twee goedkope chinezen van Beco draaien, maar dat piept en kraakt.
Ze zeggen dat je altijd een winder moet kopen met een Europese of Japanse motor.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar een winder voor vier klokken die value for money geeft.
Ziet er mooi uit. Welk Merk/ type is dit?
ik liep onlangs tegen dit merk aan, by far de beste prijs-kwaliteit verhouding die ik ooit zag. Blijft een hoop geld… http://ferocase.com/index.php?c=photo&cid=65
Ik vind hem leuk.
Geen Japanse moter!!
Want?
Ik vind hem ook leuk
Ziet er een zeer fraaie watchwinder uit Harry
Ik zal er ook eens ene bestellen, maar niet zo’n dure hoor, eerst maar eens beginnen met een dual winder van Conrad, niet duur en heeft goede reviews.
Daar kan ik dan m’n SKX en SO in doen
Duur?
Horloges van 2000 euro plus kopen en dan een winder van 100 euro te duur vinden.
Op marktplaats heb je mooie modellen voor relatief weinig geld.
Heb momenteel een one piece collection, dus geen wachtwinder nodig