Mooie collectie in een jaartje opgebouwd!
Ja was een leuk prijsje. Geen top kwaliteit, maar daar is de prijs dan ook naar. Wou zelf heel graag bruin, vind ik sjiek staan. Helaas geen suĆØde binnenkant, maar dan zou dat natuurlijk behoorlijk de prijs omhoog gooien
Het verschil kun je dan weer uitgeven aan horloges. Nog ruimte genoeg in de box zo te zien.
Ik wou de box niet volledig vullen overigens wil nog wat ruimte hebben om bandjes op te bergen
Ik kijk uit naar het verslag van volgend jaar en vermoed dat er dan best eens een horloge of twee aan die bandjes bevestigd kan zitten.
We shall see ik denk dat ik eerst ga doorsparen voor bv een tudor om uiteindelijk die om te ruilen voor een rolex datejust
Mocht je de Airman willen, heb ik wel een tip voor je met wat korting. Bij interesse, stuur pb.
Mooie collectie inderdaad en ik snap de ānoodzaakā van een zwemhorloge;
zelfs terwijl vandaag ik ook een NA (Halios Seaforth) heb, denk ik dan weer 'ja, maar die is Ć©cht mooiā¦die hoeft niet āt water inā.
Leuke binnenkomer en een hele leuke collectie.
Welkom en mooie collectie. Ik ben zelf zoān halfjaar onderweg met deze ̶o̶b̶s̶e̶s̶s̶i̶e̶ hobby en zie wat overlap in onze horloge keuzes. Ben benieuwd waar het heen gaat.
aangenaam stukje om te lezen. benieuwd om binnen een jaar het volgende hoofdstuk te lezen.
Leuk inkijkje zo! Mooie verzameling. Benieuwd wat het tweede jaar brengt
Indrukwekkende collectie in zo een korte tijd al, Bas.
Ja ik had twee goedkope quartz horloges. Ik denk: laat ik die upgraden naar een automaat (maar niet te duur). Heb ik de Orient Kamasu gekocht, bevalt me zeer goed. Maar het moment dat ie binnen was dacht ik tja⦠eigenlijk wel te mooi om op het strand aan te doen. Toch die quartzen verkocht en ik ga deze gewoon gebruiken! Ik moet niet zo aanstellen denk ik haha
Ik krijg eigenlijk juist heel veel positieve reacties! Waarom vind je deze er juist niet bij passen?
Goede vraag. Smaakdingetje denk ik.
Het is ook niet zo dat ik hem per se bij dit horloge niet vind passen, maar meer die band in algemene zin.
Ah oke. Ik wil eigenlijk nog een twotone jubilee er vor aanschaffen
Niks mis trouwens met zoān Halios. Gefeliciteerd! Welke kleur heb je te pakken?
Lekker hoor! veel draagplezier ermee. Wees niet bang om lekker een duik te maken