Wat heeft Jort om bij Pauw?

Hanhart??..
Oris misschien???
Of een vintage IWC??

1 like

Die zijn volgens mij groter dan wat hij nu om heeft.

Jort met een damesklok? Lijkt me niet.

Jort is wel eens eerder gespot met een vintage Hanhart om, dus dat zou best eens kunnen.

1 like

Zag net een stukje herhaling. Volgens mij gewoon zijn hanhart op nato :+1:

gr, HJR

1 like

Interesseert mij geen bal.
Jort zoekt het maar lekker zelf uit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

niet de eerste x dat het hier voorbij komt wat JK draagt…

inderdaad: who cares…

2 likes

Hanhart uit 1945

1 like

voor de duidelijkheid, ik heb niets met JK, vroeg me af wat hij droeg. That’s all!!

1 like

Hanhart :relaxed:

No worries. Er is een heel topic over horloges van BN’ers. Het is hier een horlogeforum, dus niet zo vreemd dat je geinteresseerd bent als je iemand een mooi horloge ziet dragen.

Dat men hier boven een beetje tof en ongeinteresseerd doet … ach, dat zou jou dan weer niet moeten interesseren!

1 like

Zoals ik al zei. That’s all.

1 like

Ik vind die JK best een aardige kerel. Maar ik luister veel liever naar Barry White! :relaxed: :+1:

Jack van Gelder, die heeft vaak dure horloges om.

Diverse merken draagt ie.

1 like

Right-on!
Nog een BW-fan hier?

1 like

Inderdaad; krijg altijd een sterk en zeer goed gevoel als ik BW muziek hoor, maar dat is ook logisch omdat ik uit die tijd ben. Dat was de muziek waar we- toen ik late tiener was- op dansten in de discotheken. Heerlijke onbezorgde tijd. Veel goede herinneringen aan; we dachten dat de wereld van ons was… :slight_smile::innocent:

1 like

Mijn avatar verraad mijn liefde voor Barry White, fan sinds 1973, al zijn concerten in Nederland bezocht, heb alle LP’s [ ja… LP’s! ] en CD’s. Geniet nog dagelijks van zijn muziek.

2 likes