Wat hoop jij voor 2021?

Er worden constant nieuwe horloges uitgebracht, maar bijna nooit eentje die perfect is. Waar hoop jij op voor 2021?

Ik zou graag een nieuwe beater willen, waarbij ik natuurlijk best of both worlds wil. Robuust en top afwerkingen. Dus waar ik op hoop is een eco-drive duikhorloge, rond de 40mm, met afwerkingen op het niveau van de chronomaster/ grand seiko. (Met het liefst natuurlijk een bescheidener prijs).

Hoe zou jouw ideale 2021 release eruit zien?

1 like

image
image

Dit, maar dan met lugs zodat je banden kan wisselen.

The high-quality case manufactured by ICKLER in Pforzheim.
Hardened, brushed finish, sapphire crystal with A/R coating, water resistant to 20 ATM, screw down crown, solid screw down case back
Dimensions: Width 2-8 h (without crown): 39mm
Width 3-9 h (incl. crown): 42 mm
Length 6-12 h: 43.5mm
Thickness: 11,2mm
Lug-to-lug length: 43,5 mm
image

1 like

Ik hoop op een mooie Submariner hommage, dat zou tof zijn

15 likes

:rofl:

1 like

Wat ik hoop voor 2021:

Dat we corona enkel nog associëren met een biermerk !
En dat we het bij “thuisisolatie” hebben over iets wat tussen de spouwmuren zit.

12 likes

De Planet Ocean (39,5mm) of de Seamaster 300m met een matte insert in de bezel. (Zoals de Planet Ocean 8500 had)

Dat ik de ouwe lui e.a. weer eens kan knuffelen. Dat hoop ik voor 2021! :champagne:

Qua horloges spreek ik ieder jaar de hoop uit dat het allemaal ook wel wat rustiger kan, dat het wat minder snel gaat kriebelen als ik een NA heb. Overigens als dat gaat tegenvallen, oké … kan ik goed mee leven zolang die knuffel maar wél weer kan zal de rest me eigenlijk nu even worst zijn.

Dat dus! :ok_hand:

4 likes

ik hoop de euromillions te winnen :smile:

2 likes

Dat iedereen die zich nog niet voorgesteld heeft, dat even doet in een nieuw topic.
Wel zo netjes

2 likes

Wauw dat is een goed idee, en misschien dan meteen een apart forumgedeelte daarvoor.

goed ingekopt?

2 likes

Ik hoop op deze release:

image

Ik heb verder geen ideale release. Of mss wel:

Wat wel super zou zijn, is als Seiko een heruitgave van de 62MAS uitbrengt van rond de €500.

3 likes

Ik hoop dat de bitcoin crasht.

1 like

En wat is de link naar horloges in dit geval?

1 like

Dan kan ik een hoop bitcoins kopen en deze keer wel geduldig wachten op de volgende rush, cashen, en dan een hoop horloges kopen. Duuh

1 like

Ik hoop dat @Brick die geweldige 5513 eindelijk eens moe gaat worden :grin: :hugs:

1 like

Rolex GMT Master Coke op Oyster :heart_eyes:

Ga ik doen.

Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen is het wellicht zo ver…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:joy: ik hou de kalender in het oog

1 like