Hallo lieden…
Wat houd aftermarket precies in?
Staat bij een horloge te koop bij de omschrijving "aftermarket wijzerplaat en dag en datum"
Wil dit zeggen dat de wijzerplaat geheel is vervangen?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties!
Hallo lieden…
Wat houd aftermarket precies in?
Staat bij een horloge te koop bij de omschrijving "aftermarket wijzerplaat en dag en datum"
Wil dit zeggen dat de wijzerplaat geheel is vervangen?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties!
dan is de wijzerplaat vervangen door een plaat die niet van het merk van het horloge is.
in ieder geval niet origineel
Aha…erg bedankt dan ga ik die niet kopen… super…bedankt voor jullie snelle reacties…zo nu effe afketsen die zooi😂
kudo’s naar de verkoper voor het eerlijk vermelden in ieder geval!
Ja dat zowiezo…had een bod gedaan en kon hem halen alleen toen zag ik het pas in de advertentie staan…dus wel netjes afgemeld🖒😊
Haha moet je er vanaf?
Ja!
Het is mijn zaak niet natuurlijk, maar misschien moet je wat zakken met de prijs? Nieuw kost dit horloge $349…
Je moet niets natuurlijk, en ik moet sowieso even de poen in mijn zak houden, maar ik kan me voorstellen dat potentiële kopers afhaken bij zoiets.
We geven allemaal geld uit om onze seiko op te pimpen met aftermarket spul maar als we een horloge kopen met aftermarket onderdelen is ie sowieso minder waard ?
wat denk je van 4% invoerechten, 21 % btw, inklaringskosten en de kosten van een band?
Klopt, bij auto’s is dat net zo