Wat ik nu tegen kom, Prisma einzeiger, wat vinden we hier van?

Op Instagram stuit ik ineens op wat leuks, een einzeiger, en eerlijk ik als einzeiger liefhebber die al heel wat van dergelijke horloges versleten heeft wordt er wel vrolijk van! En Prisma is van Nederlandse bodem, dat maakt het ook leuk vind ik persoonlijk!

De kleuren zijn fris, het betreft een horloge met quartz uurwerk, en nog mooier ze zijn kwa prijsstelling erg aantrekkelijk!


Ik heb begrepen dat er overleg is geweest met Meistersinger, dus dat meistersinger het in ieder geval eens is met dit product :grin::+1:

Voor mij gaat ie op de wishlist.

10 likes

Ik krijg de kriebels van die ene wijzer, maar ik moet toegeven: ze zijn leuk!

Meistersinger na de vraag of ze het er mee eens zijn:

11 likes

Die Brassler is helemaal loaded joh.

Die zal het een worst zijn.

Als je maar geen nulletje voor het cijfertje zet , zal hij gezegd hebben.,

Ik weet verder nu ‘s een keer niet echt wat ik ervan moet vinden…:kissing_smiling_eyes:

2 likes

Hele einzeiger concept snap ik niet. Ook niet in NL quartz variant.

Puin. Do not want.

Maar dit is ook geen concurrentie voor Meistersinger. Is een ander segment. MS maakt sich nicht drück om deze Prisma.

Ieder horloge is een einzeiger als je de urenwijzer er af haalt en een lange (eigenlijk minuten)wijzer op de uren as monteert :grin:

Maar zou het huidige Prisma iets te maken hebben met het merk van weleer?

Vrij beroerde uitvoering als je het mij vraagt.

1 like

Het idee is leuk. Jammer dat ze er niet even wat meer aandacht in hebben gestoken. Komt nu kitcherig over…

dat kan ik mij helemaal voorstellen. wat een leuke horloges en meistersinger heeft hier geen problemen mee ?

1 like

In een regulator wel toch?

Ik heb begrepen dat deze in samenwerking tussen Prisma en horlogebanden.com zijn gemaakt.

Daar vind ik geen Prisma wanneer ik het invoer in het zoekveld…

Overigens een leuke twist, wanneer je iets aparts en tevens (vermoedelijk) betaalbaars zoekt.

Dan toch liever een Wit-Russische Luch

1 like

Het idee opzich staat me wel aan. Maar ik zie er altijd zo’n weegschaal in.
De enige goed gelukte einzeiger is m.i. de Subdelta Quattro

3 likes

Dat zijn nog eens kekke kleurtjes, daar hou ik wel van.
Omdat ik te lui ben om te zoeken, kost da?

1 like

185 eurie volgens mij…

1 like

Volgens mij zag ik het op hun facebook pagina.

ik snap de gedachte niet van 1 wijzer. ik wil in 1 oogopslag weten hoe laat het is, niet hoe laat het ongeveer is. dat weet ik wel zonder te kijken.

Ik vind ze leuk en met 40 mm. ook nog een mooie maat. Balen dat ik niet van de impulsieve aankopen ben.

1 like