Wat input gevraagd

Ik ben weer stiekem aan het denken aan een ander horloge (na al 100 keer gezegd te hebben dat het niet nodig is) nu zie ik hier altijd mooie horloges voorbij komen. Nu dacht ik, laat ik eens om wat input vragen zodat ik de zoektocht weer stiekem kan beginnen.

Waar zit ik aan te denken:

Minimaal 43mm
Liefst stalen band of rubber.
Chronograaf heeft duidelijk de voorkeur.
Liefst waardevast en tweeeehands.
Prijs 2000-2500 (kan iets opgerekt
Worden met eventueel verkoop horloge)

Wat heb ik in de “collectie”

Meistersinger limited
Breitling super avenger
Breitling skyland
Oris Carlos Coste
Tag heuer monaco

In bezit gehad oa: speedmaster (erg mooi, iets te klein), breitling navitimer, raymond weil don Giovanni, planet ocean chrono(oranje)

Hoor het graag, want vind het leuk om te weten waar jullie aan denken.

Gr.

Speedmaster Co-Axial

Inb4: koop een seiko

Sinn :slight_smile:

Seiko Astron

Seiko advies gespot! (-:

Stoer stevig en robuust als je breitlings en oris, is daarom een Omega Planet Ocean chrono niet iets voor je? Met een Co-axial is het echt een knoepert! Weet alleen niet zo 1,2,3 of dit in je budget valt…

toen je rijtje doorlas moest ik als eerst aan de monaco denken.

staat ie helemaal onderaan t lijstje :+

ik denk ook dat n po n gave klok, ik kan em helaas niet aan met 45,5mm. maar denk wel wat boven budget.

sinn vind ik ook n goeie. zelf ben ik niet n onwijze chronoman, dus hoop dat anderen meet kennis hebben op t gebied v chrono’s tussen de 2&2,5k.

Als het nou een hele mooi niet chrono is, dan kan ik er natuurlijk even over nadenken. De planet ocean (niet chrono) vind ik ook een erg mooi horloge. De chrono is in mijn bezit geweest. De nieuwe chrono is schitterend maar ruim boven budget.

Ramniv Schreef:

Als het nou een hele mooi niet chrono is, dan kan
ik er natuurlijk even over nadenken. De planet
ocean (niet chrono) vind ik ook een erg mooi
horloge. De chrono is in mijn bezit geweest. De
nieuwe chrono is schitterend maar ruim boven
budget.

spoon had n mooie staan. wellicht…?

www.horlogeforum.nl/read.php?15,1966392

Makkelijk:

Bert1 Schreef:

Makkelijk:

http://i1101.photobucket.com/albums/g433/trebz1/IM
G_0499.jpg

ik vind dat zelf n mooie klok met n goed formaat, maar zit met 42 er wel net onder zn wens.