Wat is dat ene ding dat je zou veranderen aan je favoriete horloge?

:rofl:

1 like

Ik zou het productieaantal graag drastisch anders zien bij mijn favoriete horloge. Had me wel lekker geleken als ik 1 van de 3 Breitling Avenger II GMT’s ter wereld had gehad
 maar helaas.

1 like

:rofl: maar dan had je hem waarschijnlijk niet kunnen betalen 


1 like

Nee maar meer in de zin dat het productieproces onverwacht gestaakt wordt vanwege het gebrek aan, weet ik veel, rode verf voor de GMT-wijzer ofzo😉.

Gevalletje wel de lusten, niet de lasten.

2 likes


Deze maar dan in 40mm (max 42mm) :heart_eyes:
Mvg. Bertjan

3 likes

Nou inderdaad!
Er is een 40mm Pellikaan maar die heeft geen handopwinduurwerk, zo jammer. Wie weet komt ie ooit :wink:

2 likes

Helemaal mee eens


Mijn 16 jaar oude Tissot PR50 zou ik 2mm willen laten groeien


1 like


40mm ipv 42mm, opgelegd logo.
En eigenlijk wil ik de LHD versie :wink:

2 likes

Nu wil ik dat enigste puntje niet meer veranderen, is zinloos.
Maar tijdens het betalen had ik graag het prijskaartje anders gewild.
Toch gekocht en geen moment spijt.

4 likes

Eens!
:crossed_fingers:t2:

Dit is momenteel mijn favoriet. Om hem helemaal af te maken zou hij van mij een paar millimeter dunner mogen zijn. Zeg rond de 10mm, maar eigenlijk zo dun mogelijk.

13 likes

Een paar mm kleiner, een paar mm dunner en 50 gram lichter :sunglasses:
Al weet ik dat dat met een 7753 afgeleide aan boord allemaal nauwelijks haalbaar is. :thinking:

1 like

Een mooie vervolgvraag op de topictitel zou zijn: **‘hoe ziet voor jou het perfecte horloge eruit?’. ** (als je hem zelf mocht ontwerpen).

2 likes

Stalen band op de Subdelta Quattro.

IMG_20181026_124810

3 likes

Dit ja! Ik vind de LHD erg mooi qua kleuren maar die kroon

zou het kunnen om 'm zelf om te draaien, door het hele binnenwerk te lichten en gedraaid weer terug te plaatsen? Ik heb mensen dit wel zien doen met SKX’en bijvoorbeeld.

Saffier ipv hardlex op mijn Seiko, zie net dat er een krasje op zit :no_mouth:


Ter hoogte van het bolletje van de secondewijzer
Begint bij 10 uur recht over 't glas richting 't merk Seiko

Je moet dan in principe alleen de wijzerplaat omdraaien; het uurwerk draai je niet om, want dan zit de stift niet meer bij het gat. Probleem is dat de wijzerplaatpootjes vaak niet symmetrisch zitten; je kunt de wijzerplaat dan niet 180 graden draaien; je zou dan de pootjes moeten verwijderen en op de juiste posities terug zetten; geen eenvoudig klusje. :thinking:

1 like

Volgens mij kon het wel eens mogelijk zijn. Maar de datum dan, blijft die zichtbaar?

Waarschijnlijk vonden ze dat zelf ook bij Rolex:


Van mij mag het wit van het font trouwens wel witter, in mijn sub was dat het geval, dat maakt de tekst nog “crispier”.

1 like