Wat is de juiste Casio Fw86?

Hoi.

Ben al maanden op zoek naar de Casio Fw86.
Maar door de talloze modellen, kleur combinaties en numeringen zie ik de boom door het bos niet meer.
Dus mijn vraag.

Zouden jullie mij kunnen helpen met een foto, welke de juiste is?

Met vriendelijke groet

Stephan

Denk dat er niet echt een OG is. Ff googlen en dan een leuk kleurtje uitzoeken. Wil je de real deal dan moet je de f91w nemen

1 like

:joy::+1:

1 like

Niks meer aan doen.
Topic kan dicht! :rofl:

5 likes

Dat klopt helaas niet. De Fw86 is volgens de kenners een betere uitvoering dan de Fw91…

Ik ben geen kenner, maar ben je zeker dat je niet W-86 bedoelt?

Dat is immers een iets ā€œbetereā€ variant van de F91W.
Alhoewel dat eigenlijk een contradictio in terminis is, want niks is beter dan de F91W :slightly_smiling_face:

2 likes

Het is een ander horloge… grootste verschil zit in de WR als je dan toch niet voor de goedkoopste F91 wil gaan zou ik een G-Shock square halen :grin:

Vaak zijn de nieuwere versies ā€˜beter’ dan de OG’s (nieuwe techniek, materiaal etc) de meeste kenners geven de voorkeur aan origineel en niet de opvolgers van deze. Mijn punt was meer wil je ook een stukje ā€˜historie’ dan neem je eerder de f91w

1 like

Heb je hier een linkje van? Plaatje mag ook.

Het type FW86 bestaat niet eens. Bedoel je F-86W misschien? Dan moet je deze hebben:

https://www.ebay.com/itm/175205786260

1 like

Precies! Wie wil nou geen horloge met een eigen Wikipedia-pagina?

2 likes

Topic kan dicht. In het zwart, overigens.

1 like

Mijn lief heeft m’n zwarte aangeslagen.
Ik heb nu een grasgroene in m’n winkelmandje liggen.
Of zal ik toch de gele nemen?

Zeker weten! Nog een paar weekjes en we kunnen weer Ơ volontƩ

:beach_umbrella::bikini::basket::oden::tropical_drink::motor_boat::canoe:

Het is al prachtig weer en dat blijft het de komende tijd ook. Alleen nog even wachten op wat hogere temperaturen.

En nu weer on topic?

2 likes

Ja. TS moet dus de Bin Laden versie hebben. Die onder andere door @Fate_Amenable_To_Change naar voren werd bracht.

1 like

A great pairing with a Toyota hi lux.

1 like

Of een Citroƫn C4.