Help identificeren wat voor soort horloge dit is en wat de echte prijs is? Ik begrijp niets van horloges.
Heb even gegoogeld, waarde is afhankelijk van de staat (dus krassen op het scherm, etc). Ik zou zeggen tussen de 15 en 30 euro, typisch een horloge voor in een kringloopwinkel.
Ik wens je succes met verkopen. Denk dat t een hard sell is.
Help identificeren wat voor soort horloge dit is
Staat op de wijzerplaat
Zit nog wat verder te kijken en je hebt ze ook van andere merken die bijna identiek zijn. Ik verlaag mijn schatting qua huidige waarde naar 5 tot 15 euro.
Ik wil ze niet verkopen Ik kocht ze op een rommelmarkt en ik wilde weten welk merk dit is?
Maar toch ook
Merk staat er op, niks bijzonders. Waarde ook niet, denk precies de waarde die je er voor hebt betaald op de rommelmarkt.
Dus helaas, geen gouden Jaquet Droz met de bloemen en vogels.
Gekocht voor 5 euro
Het merk is Commodoor en hier is wat meer te vinden:
Gewoon lekker dragen! Is een leuk vrolijk zomers horloge.
Er is inderdaad weinig informatie op internet over dit merk Commodoor.
Voor 5 euro heb je een prima prijs betaald dus ik zou zeggen geniet ervan!
Inderdaad, voor die prijs lekker dragen, en van genieten!
‘Wat is de klok?’ Dat weet ik niet, daarvoor moet je naar een klokkenforum.
Deze ‘klok’ is een polshorloge en in een zeer ongewilde versie helaas. Dit soort extravagante dameshorloges hebben meestal geen hoge waarde. ‘Wat de gek ervoor geeft’ zeg maar. 5 euro is een prima prijs. Wellicht als je geluk hebt krijg je er nog 10 euro voor maar dan moet hij wel lopen (nieuwe batterij).
Is dit een grap? 1 dag lid en dan zo’n post.
Dat komt omdat Commodoor een typisch plakwerk is. Horloges, maar ook wekkerradio’s, fietscomputers e.d. werden bij verschillende producenten ingekocht, van een Commodoor logo voorzien en (vooral bij Kijkshop) verkocht voor de Nederlandse markt.
Condor was ook zon merk. Ik heb nog een keer een SKX007 imitatie van de Kijkshop gehad, dat was een Condor.
Kan hier niets aan gedaan worden? Elke dag verschijnen er wel nieuwe topics waarin gevraagd wordt wat een dergelijk horloge oplevert. Is het niet mogelijk om een functie in te bouwen waarmee het topic automatisch wordt verwijderd op het moment dat er of in de topic titel of in de tekst zelf zinnen staan waarin men naar de opbrengst vraagt.
Dit forum is bedoelt voor mensen met liefhebberij , niet voor gelukszoekers die denken de hoofdprijs in handen te hebben
Waarde 5 euro, betaald 5 euro. Next!