De Snowflake met spring drive is zeker de mooiste GS!
Heb je al je inleg wel eens allemaal bij elkaar opgeteld voor de grap? Waar kom je dan op uit?
Vind ik eigenlijk niet eens zo mooi.
Klopt helemaal, zou van mij minimaal 43mm mogen zijn. Wordt dan wel een grote dresser.
Bij Loterijverlies ⬠35. Ik beschouw dat maar als een dik lot. Bij Staatsloterij nooit verder gekomen dan een prijs van ⬠500 helaas.
Ik bedoelde eigenlijk voor hoeveel geld je in je leven in totaal aan loten hebt gespendeerd.
De beste loterij is de loterij waar je niet aan mee doet.
Dan kun je beter Marktplaats koopjes jagen (horloges, schoenen nieuw in de doos, ongedragen merk jassen). Haha!
Veelal wel. Maar niet meespelen, is geen kans maken. Zolang het beperkt blijft tot fl. 25 per maand is er geen man overboord. Inmiddels speel ik niet meer mee, en wacht rustig af of er nog iets van LoterijVerlies komt. Kans is klein, maar zoals gezegd: ik beschouw dat als een soort lot.
Hoeveel van die horloges, schoenen en merkjassen bleken bij ontvangst toch net niet helemaal (als) nieuw te zijn of nƩt niet passend?
Haha!
If you canāt stand the heatā¦
De organisators ook, die hebben inmiddels de prijs verhoogd en hun kantoor naar een of ander eiland verplaatst.
Maar ik begrijp je standpunt hoor. !
Asjemenou! Zweeft dat logo nou boven de dial?!
Jep
Awesome!!!