Wat is de mooiste Invicta?

Dit topic is eigenlijk op speciale aanvraag. Maar ook iets wat ik zelf erg leuk vind. Want wat is nu eigenlijk de mooiste Invicta van het forum?

Zo’n wedstrijd vraagt ook een aantal regels:

1. Alleen Invicta horloges mogen meedoen.
  2. Zowel moderne als vintage.
  3. Geen gemodificeerde, aangepaste modellen of fakes
  4. Per deelnemer mag je 2 horloges opgeven voor deze wedstrijd
  5. Je kunt tot en met 23 mei een foto van je horloge delen. Na 23 mei komt er een topic met een poll waar gestemd kan worden.
  6. Alleen horloges die je zelf in bezit hebt.
  7. wanneer horloge dubbel geplaatst wordt door meerdere personen dan wordt voor de stem fase de eerst ingezonden toegelaten tot deze ronden.

Ik denk zelfs dat zoiets niet zonder een prijs kan. Misschien komt er een uitreiking voor de winnaar met wie weet een of twee van die Invicta dames. Of misschien wel iets anders… :grinning:

In elk geval heel veel succes iedereen en mogen de beste winnen! :smiley:

12 likes

Doe je zelf ook mee?

:thinking: :wink:

1 like

60s Worldtimer
stalen kast
37mm

22 likes

15 likes

Ik ga niet scheidsrechter spelen als ik zelf mee doe. Maar omdat er een topic komt waar iedereen mag stemmen tjah is dat geen probleem :grinning::grin:

1 like

:joy:

Subtiel heeft zojuist een nieuwe betekenis gekregen.

1 like

Leuk topic.

Invicta, ik vind het een lastig merk.
Heb er twee maar voel me er nooit echt serieus mee genomen dus draag ik ze weinig.
Er is er nog wel een die ik wil maar das een bescheiden model naast al het grote en grove geweld van het merk!

1 like

Ik moet zelf nog even nadenken wat ik ga insturen. Heb nog wel even de tijd. Maar ik mag er Max 2 insturen.

Ben benieuwd welke :smiley:

Wat is de hoofdprijs voor de winnaar?

phxuYZYpyJqi

3 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar een horloge draag je natuurlijk voor jezelf :wink:

2 likes

Enige kritiekpuntje is dat ik er een rubber band op heb gezet, wat geen invicta band is :eyes:

8 likes

Ooh een bandje is geen mod. Het is niet zo dat je de lugs heb zitten veilen, andere glas, bezel of wijzerplaat op hebt gezet.:blush:

1 like

De 1953 toch wel… :sunglasses:

11 likes

:eyes::+1:

1953 it is.

7 likes

Kom kom, niet zo zuur.

15 likes

Ik hoop dat je de ironie hier ziet.

23 likes

12 likes