Wat is de mooiste Panerai en waarom?

Zoals gezegd, zie hier op het forum verbazingwekkend weinig Officine voorbijkomen
Wat vind jij de mooiste?

1 like


13 likes

De mijne😉

2 likes

De pam380 en de pam510

4 likes

Panerai = simplisme, Dus de mooiste Panerai is een base met een handopwind-uurwerk. (Hoe minder complicaties hoe beter.)

2 likes

Zonder ook maar een vleugje twijfel: de 372. Deze in 44mm en ik ben klaar. Dan ben ik de eerste die hem koopt en dan zien jullie mij nooit meer terug!

14 likes

Heeft Panerai meer dan 2 modellen dan? Dacht dat je alleen kon kiezen uit Radiomir en Luminor?

7 likes

Magrette kopie… :wink:

Hoewel ik wel denk dat in dit geval Magrette vrij vroeg met het graveren van kasten begon en Panerai vrij laat was…

3 likes

20 likes

Hey…is dat niet die agente!?

17 likes

Helemaal mee eens. Geen secondenwijzer, geen logo, stalen 44mm kast, sandwich wijzerplaat en het liefst een stalen achterdeksel. Volgens mij bestaat die combi niet bij de moderne Panerai’s helaas.

Groeten
Rutger

1 like

Heren heren, referentie nummers ook aub. Ik moet wel kunnen opzoeken waar ik ze kan kopen :wink:

Buiten het stalen achterdeksel voldoet de 560 aan de eisen…

2 likes

Pam 183. Dus de 380 maar dan mechanisch :wink:

Je hebt in de basis idd 2 modellen: luminor en radiomir. Wel heb je verschillende typenummers, met allemaal hun eigen kenmerken…

3 likes

Het is vast iemands vriendin of vrouw.
Best wel een respecloze foto.

Eigenlijk moet ze gewoon een boerka om en vind ik dat wij een baard moeten groeien en in jurken moeten gaan rondlopen.

3 likes

Ja…en dan ook nog gezeik met portretrecht enzo…

En het eigenlijke punt wordt gewoon gemist…

:joy:

Weet ik toch, gekkie :kissing_heart:

Ik bedoel natuurlijkdat alle Panerai’s het zelfde zijn…mallert :wink: