Wat is de nieuwprijs voor een omega rubberband en vouwsluiting

Ik zit erover na te denken om mijn Omega band en vouwsluiting te koop te zetten. Nu ben ik al even aan het zoeken op het web, maar kom niet helemaal uit de nieuwprijs. Aangezien ik hem wel netjes in de markt wil zetten vind ik dit wel handig even te weten. ( dit is trouwens geen verkapt verkoop topic)

Heb zelf na aankoop de stalen band erbij gekocht vandaar.

Het betreft de rubberband voor een Omega Planet Ocean 9300 chrono. Met natuurlijk bijpassende vouwsluiting.

Op de band staat: 98000363 (ik dacht rond de 350 euro)
Vouwsluiting kan ik geen nummer vinden.

Alvast bedankt voor de hulp/tips.

Nieuwprijs rond 250 euro voor de sluiting.

Dank voor je snelle bericht! Zat ik met de prijs van de rubberband (zonder vouwsluiting een beetje goed?)

Totaal heb ik 585 betaald bij Tourbillion in Amsterdam. Erg leuke ervaring overigens want hele aardige mensen en ik mocht van alles passen en zien.

Vindt je het gek, voor dat bedrag hadden ze je ook nog uit eten mogen nemen …:grinning:

7 likes

Haha. Is 425 dan een nette prijs voor een zo goed als ongedragen band en sluiting?

Zeker.

Is gewoon de retail prijs van die banden.
Moet je eens kijken bij andere merken. Een vouwsluiting bij Breitling of IWC…

Maar gewoon is inderdaad zeeer relatief. We hebben het over een stukje rubber en metaal.

Ik moet wel bekennen dat ik dat wel de beste rubber band en sluiting vindt die ik in mijn handen heb gehad en dat zijn er best veel geweest.

Let wel dat er erg veel namaak in omloop is qua sluitingen en banden, en moeilijk te herkennen. Normaal ben ik niet van het doemdenktype maar hier kies ik er toch altijd voor om bij een zeer betrouwbare bron te kopen.
Zo vind ik bijvoorbeeld een Originele Panerai band voor vouwsluiting er echt uitzien alsof hij recht uit een namaakfabriek in China gerold is, hoe ga je dan echt van nep onderscheiden?

Weten jullie ook zo of deze band alleen op een Planet Ocean 9300 Chrono past of ook op andere, dan kan ik de advertentie compleet maken.

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1152506930-omega-band-plus-vouwsluiting-origineel.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=10

Mika

1 like

Staat deze nu dus goedkoper op MP dan op HF … of mis ik iets ???
(mag natuurlijk … maar zou eerder het omgekeerde verwachten)

1 like

Hij staat als het goed is hier op forum goedkoper!

1 like

Dat had ik weer niet gezien.
Kwam hem op MP tegen en dacht, plaats even een linkje.

Mika

1 like