Mag ik opmerken dat de SBGV245 maar 11,8mm dik is? Dat valt dus wel mee, gezien de 20.000 A/m antimagnetisme-rating, de 200m WR rating en de nogal aanwezige bezel. 
Evengoed is hij niet zo goed gebalanceerd op de pols als mijn SBGV239, dus je hebt zeker een punt wat dat ‘gevoel van hoogte’ betreft. Maar het wordt echt een keer tijd dat ze de terrassen open gooien. Het moet gezegd. Het is alweer bijna driekwart jaar geleden, man.
2 likes
Helemaal eens, tsjonge toch een ander gevoel toen ten tijde van de eerste golf Corona. Een heerlijke zon, goed gezelschap, goed bier
Mooi ook de gezichten van het stel dat schuin achter ons zat en uiteindelijk toch een praatje aanknoopt en om hun nieuwsgierigheid te bevredigen.
We hadden ook heel wat op tafel liggen, die ene van ons, en de rest van Onno @Windhund
En en 11,zoveel is minder dan ik dacht idd, ik geloof dat die Tudor 13,zoveel is…slok op die borrel van ons 
2 likes
Hee, die Eterna’s blijven mooi, nu ik dat zo terug zie. 
Die Connies ook trouwens. 
1 like
en zoals fate ook al zei, de sbgv247 is niet zo dik, 11,8mm maar, dunner dan eigenlijk alle mechanische automaten, en maar net iets dikker dan de klassieke sbgw231 handwinder, die is al 11,6mm. Hij ziet er alleen lekker bonkig uit door de rechte hoeken. Maar dik is hij niet.
1 like