Wat is de waarde van deze vintage Breitling?

Hallo allemaal, binnen mijn zoektocht naar een vintage Breitling uit de zeventiger jaren, ben ik deze tegen gekomen. Hij is totaal in NOS staat, alleen heeft de achterdeksel zeer lichte krasjes die te polijsten zijn. Verder nergens een krasje en nieuwstaat. Het nummer van het uurwerk is 93001 en daaronder staan nog de cijfers 15. Ik hoop dat er kenners zijn onder ons van vintage breitlings. Ik zou graag weten wat een goede indicatie is qua prijs. Ik wil natuurliujk niet teveel betalen :slight_smile: Alvast bedankt en extra informatie over dit type breitling is ook welkom. Groet, Ron

een juwelier of tweedehands horlogerie zal er iets van 1295 voor willen hebben. Een bedrag van rond de 800 a 900 euro is denk ik wel redelijk als hij in goede staat is en ja ik lees nu NOS dus 895 :wink: euro

Alvast bedankt master-fan… weet jij ook websites waar ik info kan vinden mbt breitling modellen uit de jaren 70? En verkoopsites zoek ik ook nog. Oldworldjewelers ken ik al. Gr Ron

Ik heb de jongeman vandaag gemaild, dat ik hem de kans gaf zijn woorden terug te nemen en te betalen. Ik kreeg het antwoord dat hij weet waar ik woon :slight_smile: Het is duidelijk, papa gaat aangifte doen. Wordt vervolgd.

Sorry, dit bericht moet ik plaatsen in mijn andere topic :slight_smile:

Ik denk dat ik dan een perfekte deal heb gemaakt… ik heb hem zojuist gekocht. Hier noch wat foto’s, als ik hem heb, zal ik eigen foto’s plaatsen. Gr Ron




Mr. funwatch schat ém op zo’n 7 á 8 plastic rolexen…
groet, frank.

welke? Mijn Breitling? Dan ga ik hem direct mailen voor een ruil :slight_smile: :slight_smile:

Gefleiciteerd met je aanschaf Ron! Ben benieuwd naar de eigen foto’s!

Hallo allemaal, ja ik kan ook niet wachten :slight_smile: Het virus heeft me goed te pakken…