Ik kan een Rolex 6144 kopen uit de jaren 60. Handopwinder.
Wat is nu een redelijke prijs voor such a Watch?
Ik kan een Rolex 6144 kopen uit de jaren 60. Handopwinder.
Wat is nu een redelijke prijs voor such a Watch?
Zijn de wijzers wel origineel?
Ik zag er laatst een die was verkocht voor: £1,425.00. Denk rond die prijs? Op andere sites zie je het horloge voor variërende prijzen langskomen rond de € 2k.
Twijfel je aan de wijzers? Heb geen idee
1000-1500 mag je in je handjes knijpen.
Is totaal geen populaire klok.
Op leer, waarschijnlijk geen doos op papieren.
Persoonlijk zou ik er Max 600-700 voor over hebben. Maar zelfs dan liet ik 'm lopen want vind er niks aan :*-)
Dank voor de wijzer check
Het is geen 116500LN nee.
Anderzijds is het wel een leuke vintage van een zeer gerenommeerd merk en waarschijnlijk een opstap naar de meer gewilde modellen.
Je moet het stuk daarboven ook even meenemen in je verhaal. Dat laatste is simply my 2 cents.
Ik vind oude Rolexjes helemaal mooi. Maar deze niet.
En het is zo te zien wel een kleintje, 32 mm … Dat is natuurlijk normaal bij vintage, maar daar moet je wel van houden…
Dat jij hem niet mooi vind,is niet van belang in dit topic en de door jouw genoemde prijzen (wat jij er voor over hebt) zijn totaal niet realistisch …zo
Ik doe altijd onrealistische dingen. Toch lukt t me
Toch vraag ik me af hoe deze meneer zijn Rolexen prijst,want een 6144 voor 1195 pound of een 1601 voor 810 Dollar?
Ik vind 810 Dollar voor een Datejust ook weer wat onrealistisch…
Als het grote deel van de verzamelaars dat vinden, zul je dat wel aanzienlijk merken aan de prijs.
De prijs voor een 6144 schiet alle kanten op ,van redelijk betaalbaar tot absurd hoog daar is geen peil op te trekken.
Ik vind het zelf een klassieke dresser van een leuk merk,maar veel te klein met zijn 32 mm.
Volgens de peilingen zullen nu wel alle pijlen op mij gericht worden.
Sorry alvast, ik kon het niet laten,
Wat tik jij nou?..daar kan je een ban op krijgen he?!
Ik zal voortaan wat langer wachten.
Ik dacht altijd dat het PIJL was eerlijk gezegd…
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/656/pijl_peil_geen_op_te_trekken/
You got me…nou krijg ik de lading haha…
Lijkt me zelf met opgemaakte plaat en alternatief band geen slechte prijs.