Wat is de waarde?

Het moment dat NOS echt meer te maken heeft met de Nederlandse Omroep Stichting dan met de staat van het horloge.

6 likes

700 euro te duur. Dat zou denk ik een koopje zijn.

Of het minstens zo hinderlijke ‘like NOS’ of LNOS. Een horloge is of ongebruikt, of gebruikt.

Noem het ‘minieme gebruikerssporen’ of ‘mint condition’ of zo. Of laat de foto’s voor zich spreken.

Zo kan ik ook al mijn horloges Like NOS noemen (ze hebben allemaal alleen wat “lichte” plekjes door eh… opslag in een ouwe kluis of zo. Of eh… nee, ze worden bijna tropical. Sjonge jonge kijk al dat patina door jarenlang niet gebruikt te zijn)

2 likes

Lijkt het lelijke broertje van deze;

Ik denk dat €2k hooguit realistisch is.

1 like

Die in de foto heeft een enkele Pusher en een andere band aanzet.

Sja, dat klopt, maar verder de enige die er een beetje op lijkt met zulke opstaande lugs. Verder was er nog een chronograph die er wat op leek, maar die had echt modernere lugs.

Tja, zonder foto van het uurwerk zelf is het moeilijk te zeggen. Maar met het juiste uurwerk zal hij wel een aantal K waard kunnen zijn, zeker in 40mm.

Heb de verkoper e-mailtje gestuurd.

Wat zou je er wel voor neerleggen dan?

Wanneer het gaat om oude Invicta’s dan ligt het gewoon aan het horloge wat ik ervoor zou willen neerleggen. Momenteel heb ik ook te weinig info om overtuigd te zijn dat dit meerdere duizend euro’s waard is.

horloges met die kasten met bewegende lugs zijn op de één of andere manier erg in trek. Het is wel een mooie. NOS betekend niet per definitie in perfecte staat, alleen “ongebruikt”. Dus een roestbonk uit de 50 jaar geleden ondergelopen kelder van een juwelier is ook “NOS”.

1 like

Nooit gebruikt, altijd bewaard in de dakgoot.

7 likes

Van een oude verpleegster. Altijd in de garage gestaan.

5 likes

Niet Onderhouden Staat.

4 likes

De pijlvormige wijzer op de rechter subdial zie je erg vaak bij chrono’s met een Landeron uurwerk, Vermoed dus dat er een vroeg Landeron uurwerk in zit. Niks mis mee, maar daar hoort volgens mij geen vraagprijs van 6k bij.

Ben ook heel benieuwd naar extra info over het uurwerk. :sunglasses:

2 likes

Toen al😂

Mooi, lelijk, het is natuurlijk allemaal persoonlijk maar op mijn wishlist gaat deze niet komen😊

1 like

Top, belangrijke info die ik ergens in mijn bovenkamer probeer op te slaan. :wink:

1 like